کد خبر: ۱۳۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: نوجوانان و جوانان استان را همچون گنج قدر بدانید و برای رشد و ارتقاء آنها با نگاهی پدرانه سرمایه‌گذاری کنید.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی در نشست هم‌اندیشی شورای آموزش و پرورش و شورای معاونین قطب ایرانشهر که در محل سالن جلسات دانشگاه ولایت برگزار شد، اظهار داشت: فعالان حوزه آموزش و پرورش فرماندهان جبهه فرهنگی مقابله با دشمن هستند.

امام جمعه زاهدان با اشاره به فرازهای نامه امام علی (ع) به فرزندشان امام حسن (ع) در نهج البلاغه، اظهار داشت: نکاتی از جمله عطوفت و دلسوزی پدرانه، اهتمام به تربیت فرزندان به صورت جامع و در جهات مختلف، استفاده از دانش و تجربه گذشتگان، محور قرار دادن معارف قرآنی و شریعت اسلام و احکام دین، ارتقاء بینش و قدرت تحلیل و عقلانیت، تعمیق آموزش و پرورش و دانش در جان فرزندان باید در حوزه فعالیت آموزش و پرورش در دستور کار قرار داشته باشد.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی تصریح کرد: نوجوانان و جوانان استان را همچون گنج قدر بدانید و برای رشد و ارتقاء آنها با نگاهی پدرانه سرمایه‌گذاری کنید.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان تاکید کرد: همه مسئولان و مردم باید اهتمام ویژه ای به آموزش و پرورش داشته باشند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان با اشاره به رونمایی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استان، بر ضرورت ارزیابی میدانی بر اساس کیفیت کار تاکید کرد.

انتهای پیام/3139

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار