کد خبر: ۱۳۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
دانشجویان بسیجی شاهرود در راستای رزمایش دفاع زیستی با حضور در محله‌ها، ماسک توزیع کردند و ضدعفونی هدفمند محلات را انجام دادند.

سیدحیدر موسوی، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود در حاشیه رزمایش دفاع زیستی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه مقابله با کرونا در بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود اظهار کرد: در اولین اقدام این قرارگاه، رزمایش دفاع زیستی با حضور بیش از ۲۰ دانشجوی بسیجی دانشگاه‌های شاهرود در محلات پردیس و بهارستان اجرا شد.

او افزود: در این رزمایش، بیش از یک هزار ماسک جلوی منازل مردم این محلات به همراه بروشور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا توزیع و اماکن عمومی و مورد استفاده مردم به‌صورت هدفمند ضدعفونی شد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود با بیان اینکه این تلاش‌ها در راستای آگاه‌سازی مردم از این ویروس منحوس انجام می‌شود، گفت: شهرستان شاهرود در وضعیت بحرانی شیوع ویروس کرونا قرار دارد و همه باید کمک کنیم تا تهدیدات کم شود و آمال کادر درمانی را کاهش دهیم.

موسوی با تأکید بر تداوم این اقدامات تا مهار ویروس منحوس کرونا افزود: دانشجویان بسیجی همانند گذشته گوش به فرمان ولایت هستند و در کنار مطالبه گری تخصصی به کمک مردم در هر زمان و مکان آمده و در میدان خدمت‌رسانی به جامعه حضور فعال دارند.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار