کد خبر: ۱۳۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
فوتبالیست سابق سرخابی‌های پایتخت و تیم ملی: وظیفه ما حمایت مطلق از پرسپولیس است/سمیعی میتواند صدمات وارد شده به فوتبال ناشی ازدلالی و رفت‌وآمد پول‌های هنگفت را ترمیم کند پیشکسوت پرسپولیس امیدوار است سمیعی مدیرعامل جدید این باشگاه با سابقه مدیریتی که دارد بتواند با فساد و دلالی در فوتبال مبارزه کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمود کلهر بازیکن سابق سرخابی‌ها و تیم ملی پس از معرفی جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: از انتخاب سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه خوشحال شدم و امیدوارم با سابقه‌ای که در بدنه وزارت ورزش داشته و به نوعی با مشکلات فعلی فوتبال کشور آشنا است، فضایی را ایجاد کند که پرسپولیس و در نهایت فوتبال ایران بهره خوبی ببرند.

کلهر با یادآوری شرایط حساس کنونی پرسپولیس گفت: همه هواداران، بازیکنان، مربیان، پیشکسوتان، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به نوبه خود باید کمک کنند تا پرسپولیس از این گردنه حساس و بحرانی عبور کند و انتظار بیست و هفت ساله را پایان دهد.

او تاکید کرد: پرسپولیس حداقل تا دو ماه آینده که قرار است در فینال جام باشگاه‌های آسیا مسابقه دهد، تیم باشگاهی نیست و تیم ملی محسوب می‌شود، به همین دلیل همه وظیفه داریم از این تیم حمایت مطلق داشته باشیم.

پیشکسوت اسبق پرسپولیس ابزار امیدواری کرد سمیعی بتواند زیرساخت‌های باشگاه پرسپولیس به خصوص در بخش استعدادیابی که می‌تواند زبانزد عام و خاص باشد را ارتقا دهد و با برنامه‌ریزی‌ها و توانایی‌هایی که دارد مسائل مربوط به فساد را حل کند.

کلهر افزود: فوتبال ما از رفت‌وآمد پول‌های هنگفت و دلالان صدمات بزرگی دیده است و امیدوارم با آمدن سمیعی همه این مشکلات حل و صدمات ترمیم شود. پیشکسوتان نیز در حمایت از وی هیچ تردیدی ندارند و امیدواریم با فرصتی که به ثبات مدیریتی باشگاه داده می‌شود بتواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار