کد خبر: ۱۳۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
معاون امور راهبردی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح »شهدای مدافع سلامت» را شهدایی از جنس مهربانی و نمونه بارزی از گذشتن از جان خود در راه حفظ جان دیگران دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز در پی شهادت شهید مدافع سلامت «امیر سرتیپ دوم قاسم جلیلوند» ارشد نظامی ارتش و مسول ستاد کرونا در استان مرکزی، سردار داوود غیاثی‌راد معاون امور رزمندگان غرب و شمال غرب کشور  به نمایندگی از سرلشگر مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح از خانواده این شهید والامقام دلجویی کرد.

 معاون امور رزمندگان غرب و شمال غرب کشور در این دیدار ضمن ابلاغ پیام تسلیت و تبریک معاون امور راهبردی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح به خانواده شهید جلیلوند اظهار کرد: همانطور که سرلشگر مصطفی ایزدی در پیام خود ابلاغ فرمودند شهدای مدافع سلامت شهدایی از جنس گذشت و مهربانی هستند.

سردار داوود غیاثی‌راد افزود: از جان گذشتگانی چون شهید مدافع سلامت «قاسم جلیلوند» که ماه‌ها است در مهار بیماری کرونا روز و شب خود را یکی کرده‌ و برای حفظ سلامت مردم جان خود را نثار کردند،  به راستی نماد مهربانی و نمونه بارزی از گذشتن از جان خود در راه حفظ جان دیگران هستند.

وی تصریح کرد: سردار جلیلوند هرچه در توان داشت هم در سنگر دفاع از آسمان کشور و هم در محافظت از سلامت در برابر کرونا خالصانه در راه خدمت به مردم در طبق اخلاص گذاشت و  در این راه جان خود را فدا کرد.

 

 معاون امور رزمندگان غرب و شمال غرب کشور ادامه داد: اجر کسانی که این روزها  جان خود را برای حفظ جان دیگران در خطر انداخته‌‌ و حتی فدا می‌کنند در برابر پیشگاه خدا محفوظ خواهد بود.

غیاثی‌راد افزود: شهید جلیلوند به آنچه لیاقتش را داشت دست یافت و لیاقت او چیزی جز شهادت در راه خدمت به خلق نبود.

به گزارش فارس  امیر سرتیپ قاسم جلیلوند ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان مرکزی و  فرمانده مرکز درجه داری حضرت علی اکبر (ع) پدافند هوایی اراک بامداد پنج شنبه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا آسمانی شد.

پیکر مطهر این شهید مدافع سلامت ظهر پنجشنبه در مراسمی با حضور جمعی از ارتشیان، یگان‌های نظامی و مسئولان در اراک تشییع و در زادگاهش قزوین به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار