کد خبر: ۱۳۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
امام جمعه اصلاندوز با اشاره به توهین مجله شارلی ابدو به حضرت پیامبر اکرم (ص) گفت: رییس جمهور فرانسه باید از مسلمانان جهان عذرخواهی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اصلاندوز ضمن محکومیت اهانت و جسارت شارلی ابدو فرانسه به پیامبر اعظم(ص) و حمایت رئیس جمهور فرانسه از این اهانت اظهار کرد: رئیس‌جمهور فرانسه باید از مسلمانان و جهان اسلام عذرخواهی کند.

وی با بیان اینکه جهان اسلام باید در این مسئله جدی باشد، بر ضرورت بیش از پیش اتحاد و همدلی مسلمانان در مقابل اقدام شنیع رییس جمهور فرانسه تاکید کرد و افزود: بر همه مسلمانان فرض است که سفرای فرانسه را اخراج کنند تا درس جدی برای رئیس جمهور فرانسه و روسای جمهور دیگری که بر علیه اسلام اهانت می‌کنند باشد.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه به جنگ رسانه‌‌ای دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمن با روش‌های مختلف می‌خواهد به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند، باید همه مردم به خصوص جوانان آگاه و هوشیار باشند.

وی با اشاره به برنامه دشمنان برای ایجاد فضای یاس و ناامیدی در کشور بیان داشت: در آمریکا این همه جنایت می‌شود در حالی‌که هیچ‌گاه این مسائل در رسانه آنها پخش نمی‌شود.

امام جمعه اصلاندوز بر لزوم هوشیاری و آگاهی ملت ایران در مقابل توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و اذعان داشت: بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای در افزایش التهاب اجتماعی و فاصله انداختن بین مردم و مسؤولان از نقشه دیگر دشمنان است.

اسدزاده با اشاره به مناظره دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا گفت: هر دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا در مناظره خود همواره از ایران صحبت می‌کنند، چرا که تنها کشوری که با عظمت و اقتدار در مقابل آمریکا ایستادگی کرده و سر تعظیم فرو نیاورده، ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، هدایت‌های رهبری، ایستادگی و فداکاری خانواده‌های  معظم شهدا و جانبازان هیمنه استکبار از بین رفته، گفت: امیدواریم مسؤولان با اتحاد و همدلی در راستای حل مشکلات معیشتی مردم جدی باشند.

انتهای پیام/3463/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار