کد خبر: ۱۳۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از محدودیت‌های کرونایی مشهد خبر داد و گفت: این محدودیت‌های کرونایی برای گروه‌های شغلی ۳ و ۴ در نظر گرفته شده که شامل فعالیت‌های آموزشی و ورزشی می‌شود.

حمیدرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مشهد اظهار کرد: با‌توجه‌ به شرایط و وضعیت قرمز کرونایی شهر مشهد، محدودیت‌های کرونایی از چهارشنبه ۱۴ آبان‌ماه به‌مدت ۱۰ روز در این شهر اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: این محدودیت‌های کرونایی برای گروه‌های شغلی سه و چهار در نظر گرفته شده که شامل فعالیت‌های آموزشی و ورزشی می‌شود.

مدیر روابط ‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: بر این اساس مشاغل گروه سوم شامل دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و زبان‌سرا‌ها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهد‌های کودک، استخر‌های سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی می‌شوند.

رحیمی عنوان کرد: گروه چهارم نیز شامل شامل برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی برای ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی و کاراته و جودو، مدارس شبانه روزی، کافه، قهوه خانه و چای خانه با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی هستند.

انتهای پیام/ 70071

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار