کد خبر: ۱۳۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
پس از فرمایش رهبر انقلاب بسته‌های حمایتی برای خانواده‌های نیازمند در مسجد ارک تهران تهیه و میان افراد کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، برای چگونگی کمک کردن در وضعیت سخت کرونا، کمپین‌های زیادی راه‌اندازی و گروه‌های جهادی زیادی مشغول به کار شده‌اند. پویش ضیافت همدلی که به‌دنبال توصیه‌های اخیر رهبر انقلاب ایجاد شده از شما می‌خواهد تا در امر خیر و ثواب مشارکت کنید و بسته‌های حمایتی ود را  به نیازمندان بدهید.

یکی از پیشنهاداتی که اخیراً مطرح شد، تهیه بسته‌های حمایتی برای نیازمندان بود. طرحی که حالا با نام رزمایش همدلی کار خود را جلو می‌برد. چند هفته‌ای است که نهادها و دستگاه‌های مختلف دوباره دست به‌کار شده‌اند و بسته‌های معیشتی را برای نیازمندان تهیه می‌کنند. مساجدی که تا دیروز در آنجا نماز می‌خواندند حالا تبدیل به پایگاه‌های جمع‌آوری ارزاق شده است. این‌روزها در هر کوچه و برزنی از مساجد تا تکایا و منازل، عطر همدلی و مواسات پیچیده است و پیر و جوان در تکاپو برای فراهم کردن بسته‌های معیشتی اقشار آسیب‌پذیرند تا این اقدامشان علاوه بر دستگیری همنوع؛ لبیکی باشد به توصیه رهبر انقلاب.

مسجد ارک تهران نیز که در مناسبت‌های مختلف میزبان هزاران عاشق و دلباخته به اهل‌بیت (ع) است در این روزها به محلی برای جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه تبدیل شده است. خادمان مسجد ارک تهران پس از فرمایش رهبر انقلاب به میدان آمده‌اند تا مشکلی از مشکلات نیازمندان و هم‌وطنانشان را مرتفع کنند.

گروه جهادی مسجد ارک برای تهیه بسته‌های حمایتی شماره کارت گروه جهادی را در کانال رسالت نوکری اهل‌بیت (ع) قرار داده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار