کد خبر: ۱۳۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲
آئین تعمیم 15 طلبه آبادان، هویزه و خرمشهر در یادمان شهدای شلمچه با حضور آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان و حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، امشب آئین تعمیم 15 طلبه آبادان، هویزه و خرمشهر در یادمان شهدای شلمچه با حضور آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان و حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برگزار شد.

آیت‌الله جزایری در این آئین، اظهار کرد: ورود و تخصص به مسائل دینی و همچنین توجه ویژه به مسائل اجتماعی و بلایای طبیعی دو وظیفه اصلی و مهم روحانیت است. 

وی عنوان کرد: زمانی که رهبر معظم انقلاب برای همدردی و همیاری با آسیب دیدگان کرونا، فرمان همدلی و کمک‌های مومنانه را صادر نمودند، روحانیت در اجرای این طرح پیشگام بودند و به سبب جذب خیران توانستند کمک‌های شایانی به اقشار آسیب پذیر در مقوله کرونا داشته باشند.

زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان گفت: امیدواریم و البته انتظار ما نیز همین است که روحانیون بتوانند مثل همیشه سربازان لایقی برای امام زمان(عج) باشند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار