کد خبر: ۱۴۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴
اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛
در طرح جدید فروش فوق‌العاده دو شرکت خودروسازی داخلی، سایپا هفت محصول و ایران خودرو نیز پنج محصول را عرضه کرده است. فروش فوق‌العاده این خودروها از ۲۰آبان آغاز شده و تا ساعاتی دیگر (راس ساعت ۲۴ امشب) به پایان می‌رسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، دو شرکت خودرو سازی داخلی، در راستای ایجاد فرصت برابر برای همه افرادی که متقاضی خرید خودرو هستند و همچنین توزیع و عرضه خودرو به مشتریان واقعی، اقدام به فروش فوق‌العاده محصولات خود کرده‌اند. در این طرح سایپا هفت و ایران خودرو پنج محصول خود را با موعد تحویل سه ماهه عرضه کرده‌اند.

ثبت نام ایران خودرو:

ایران خودرو در هفتمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولاتش، پنج محصول را با موعد تحویل 90 روز عرضه می‌کند. خودروهای عرضه‌شده در این طرح،  پژو 405 اس.ال.ایکس، پژو206 تیپ دو، سورن پلاس، پژو 207 دستی با سقف شیشه‌ای و راناپلاس هستند. گفتنی است که در طرح ششم فروش فوق‌العاده ایران خودرو سه خودرو عرضه شده بود.

برای ثبت نام ایران خودرو اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

قیمت روز خودرو در ثبت نام ایران خودرو

در این طرح قیمت خودرو برای پژو 405 اس.ال.ایکس 108میلیون تومان، برای پژو 206 تیپ دو 110میلیون و 11هزار تومان، سورن پلاس 188میلیون و 500هزار تومان، پژو 207 دستی با سقف شیشه‌ای 199میلیون و 621هزار تومان و برای راناپلاس 179میلیون و 516هزار تومان است.

ثبت نام ایران خودرو از 20آبان ماه آغاز شده و تا پایان امشب ادامه دارد. افراد واجد شرایطی که قصد ثبت نام برای این محصولات ایران خودرو را دارند، می‌توانند به سایت ایران خودرو به نشانی  https://esale.ikco.ir مراجعه و با ثبت مشخصات اقدام به ثبت نام  محصولات ایران خودرو کنند.

منتخبان طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند‌ نیز می توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

ثبت نام خودرو ایران خودرو

ثبت نام سایپا:

گروه خودروسازی سایپا، از 7آبان ماه، هفت محصول خود  شامل تیبا صندوقدار، تیبا 2، سایپا 151، چهار مدل نیسان تک سوز و دو گانه سوز را عرضه کرده است.فروش فوق‌العاده محصولات سایپا از 20 آبان ماه شروع شده و تا ساعت 24 امشب (23آبان ماه) به پایان می‌رسد.

برای ثبت نام خودرو سایپا اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

 متقاضیانی که قصد خرید خودروهای سایپا را دارند، می‌توانند به صورت شبانه روزی، با مراجعه به سایت سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com  پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت ، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند.

همچنین گفتنی است که متقاضیان خودروهای سایپا که از خرداد ماه سال جاری تاکنون برای فروش فوق العاده سایپا ، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید، نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده و از منتخبین طرح‌های مذکور نبوده‌اند، نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند .

قیمت روز خودرو در ثبت نام سایپا

برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

ثبت نام خودرو سایپا

شرایط ثبت نام ایران خودرو و سایپا

1 .به هر کد ملی متقاضی ایران خودرو و سایپا فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.

2 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا 48ماه می باشد.

3 .در زمان ثبت نام ایران خودرو و سایپا دارا بودن گواهینامه رانندگی معتبر (حداقل پایه سوم) الزامی می باشد.

4 .انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع میباشد.

5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام ایران خودرو و سایپا ، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید.

6 .شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

7 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

8 .فرد انتخاب شده، می‌بایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کدپستی) اقدام نماید.

9 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

10. امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

نکته1 : ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک انتظامی فعال (نصب برروی خودرو) ممنوع می باشد.

نکته2 : ثبت نام متقاضیانی که فاقد گواهینامه رانندگی معتبر خودرو (حداقل پایه سوم) یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند،کان لم یکن تلقی شده و فرد متقاضی به مدت 3 سال از ثبت نام درتمامی طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو محروم خواهد بود .

نکته3: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

لازم به ذکر است در ثبت نام ایران خودرو، امکان انتخاب رنگ خودرو و کارت طلایی در زمان واریز وجه میسر خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار