کد خبر: ۱۴۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
اداره کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز سه شنبه و چهارشنبه در استان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اداره کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز سه شنبه و چهارشنبه در  استان است.

براین اساس در اکثر مناطق استان آسمان به صورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد و در مناطق شمال، شرق و غرب استان بارش‌های باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

در مناطق مرکزی و کلان‌شهر اصفهان در نیمه اول روز غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود؛ از روز جمعه تا شنبه هفته آینده سامانه بارشی در استان فعال خواهد شد و دمای هوا از صبح چهارشنبه روند کاهشی خواهد داشت.

پیش‌بینی دما نیز بر این اساس است که مای هوا طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت و پیش‌بینی سه‌روزه شهر اصفهان برای رو سه‌شنبه  قسمتی ابری و غبار صبحگاهی گاهی افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارش پراکنده، در روز ‌‌چهارشنبه نیمه ابری غبار و مه صبحگاهی گاهی افزایش ابر و وزش باد احتمال بارش پراکنده و در روز ‌‌‌‌‌‌پنجشنبه قسمتی ابری و غبار صبحگاهی گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۱۰/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار