کد خبر: ۱۴۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، در حال حاضر ترافیک خودرویی در سه محور مواصلاتی هراز ، کندوان و سوادکوه سنگین و پرحجم است.

به گزارش ایرنا ، بر اساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه استان در حال حاضر ترافیک در جاده هراز از تهران به سمت مازندران در محدوده چلاو ، الیمستان سنگین و در محدوده آب اسک تا بایجان نیمه سنگین است.

همچنین تردد خودرویی برای محور کندوان نیز در مسیر جنوب به شمال محدوده سیاه بیشه ، ولی آباد و مکارود در محدوده استان مازندران پرحجم و در باقی این محور عادی و روان گزارش می‌شود.

طبق گزارش مرکز مدیریت راه ترافیک در محدوده شوراب و گدوگ جاده سوادکوه نیز در هر دو مسیر پرحجم می باشد.

همچنین مشاهدات عینی مردم در این سه محور حکایت از دارد که اغلب خودروهای مانده در ترافیک مربوط به پایتخت و با پلاک استان تهران هستند.

بارندگی در تمامی محورهای استان

طبق گزارش راهداری در حال حاضر شاهد بارش برف در محور کندوان حدفاصل تونل تا پل زنگوله هستیم و شرایط مسیر لغزنده گزارش می شود. در محدوده هزارچم این جاده نیز شاهد مه گرفتگی هستیم.

همچنین در محور هراز نیز در برخی مناطق شاهد بارش باران و در محور سوادکوه نیز با پدیده مه گرفتگی در گردنه گدوک مواجه هستیم.

طبق پیش‌بینی هواشناسی مازندران سامانه بارشی که از عصر دوشنبه وارد استان شد تا صبح پنجشنبه میزبان مازندرانی ها خواهد بود.

کندوان، هراز و فیروزکوه سه محور اصلی ارتباط مازندران با پایتخت و غرب کشور است و محور کیاسر هم ارتباط این استان را با سمنان برقرار می کند. این محورها در عین حال یکی از مهم ترین مسیرهای گردشگری مازندران به شمار می روند.

همچنین 2 محور در شرق و غرب استان راه ورودی مازندران از استان گلستان و گیلان می باشد.

مازندران 10 هزار و400 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان حدود سه هزار کیلومتر آن محور های اصلی است.

برچسب ها: ترافیک سنگین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار