کد خبر: ۱۴۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛
امروز معامله‌گرها بیش از ۵۰۰میلیارد تومان سهام بانک آینده خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۱۰.۱درصد از کل سهام کحافظ معامله شد.

اقتصاد آنلاینهانا پاکمند؛ بورس امروز در مجموع حدود ۱۱هزار و ۶۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «وآیند»، «کاما»، «خودرو»، «کحافظ» و «وسپهر» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در پنجمین روز هفته معادل ۵۰۰میلیارد تومان سهام بانک آینده دست به دست شد، باما پس از معاملاتی به ارزش بیش از ۴۴۵میلیارد تومان دوم شد و سهام ایران خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس امروز به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که یک هزار و ۳۰۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» با معاملات یک هزار و ۱۵۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱۰.۱درصد از کل سهام کاشی و سرامیک حافظ (کحافظ) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۲۵درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۲۱سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۱نماد نخست اختصاص داشت.

1111111111111111

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار