کد خبر: ۱۴۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان:
سمنان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان با اشاره به اعطای ۲۵۰ دستگاه تراکتور به متقاضیان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۶ هزار تن نهاده دامی بین دامداران و مرغداران استان توزیع‌شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن میرعماد بعدازظهر چهارشنبه در جلسه ویدئو اجلاس توزیع مناسب نهاده‌های دامی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۶ هزار تن نهاده دامی در بین دامداران و مرغداران استان توزیع شد، اظهار داشت: در سال جاری ۳۵ هزار تن سویا در بین مرغداران استان توزیع‌شده است.

وی بابیان اینکه تاکنون ۵۳ درصد از جو موردنیاز دامداران تأمین‌شده است، افزود: ۶۳ و ۶۵ درصد از ذرت و سویا موردنیاز مرغداران برای خوراک طیور استان سمنان تأمین‌شده است و در یک ماه گذشته روند تأمین و توزیع نهاده‌های دامی در استان سرعت خوبی گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵۰ دستگاه تراکتور از سوی سازمان جهاد کشاورزی به متقاضیان اعطا شد، تصریح کرد: اجرای طرح پلاک‌کوبی دام‌ها در راستای جلوگیری از قاچاق در دستور کار است.

ضرورت تسریع درروند توزیع نهاده‌های دامی

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان نیز در این جلسه بابیان اینکه پلاک‌کوبی دام‌های سبک و سنگین برای جلوگیری از قاچاق دام زنده با پیگیری‌های فرمانداری شهرستان‌های استان تسریع شود، اظهار داشت: در سال‌های گذشته در بحث پلاک‌کوبی دام‌های سبک و سنگین اقداماتی انجام شد اما این طرح برای ریشه‌کنی ۱۰۰ درصدی قاچاق دام باید به سرانجام برسد.

مهدی سلامتی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی نظارت و کنترل بر ورودی و خروجی استان برای جلوگیری قاچاق نهاده‌های دامی را بیشتر کنند.

وی بابیان ضرورت تسریع درروند توزیع نهاده‌های دامی در استان پیگیری مستمر سازمان جهاد کشاورزی گفت: در ماه گذشته بر اساس آمار سازمان جهاد کشاورزی، تأمین نهادهای دامی در استان سمنان شدت گرفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار