کد خبر: ۱۴۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
رئیس هیئت کبدی خوزستان:
اهواز- رئیس هیئت کبدی خوزستان از تجهیز هفت هیئت کبدی شهرهای استان به تاتامی استاندارد خبر داد.

کمال سعدی آل کثیر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه شهر شوشتر یکی از هیئت‌های فعال کبدی خوزستان است، اظهار کرد: پس از واگذاری یک سالن به هیئت کبدی شوشتر توسط رئیس اداره ورزش و جوانان این شهر، دو تخته تاتامی ۱۰۰ تایی را برای تجهیز و آغاز به کار خانه کبدی شوشتر اهدا کردیم.

وی از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان از هیئت کبدی خوزستان تقدیر کرد و افزود: اداره ورزش و جوانان کارون نیز یک سالن در اختیار هیئت کبدی قرار داده است و ما نیز دو تخته تاتامی ۱۰۰ را برای استفاده هیئت ارسال کردیم تا خانه کبدی آماده حضور ورزشکاران این شهر شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در شهرهای رامهرمز، ماهشهر و سوسنگرد نیز پس از اختصاص به هیئت کبدی، ما نیز تاتامی‌ها مورد نیاز را برای آنها ارسال خواهیم کرد.

آل کثیر ادامه داد: یک سالن توسط رئیس اداره سربندر در اختیار هیئت کبدی این شهر قرار گرفت که با تجهیز این سال به دو تخته تاتامی ۱۰۰ تایی، شاهد آغاز به کار خانه کبدی این شهر نیز خواهیم بود.

رئیس هیئت کبدی خوزستان از توافق با سپاه شهر باوی خبر داد و افزود: قرار شده است که با همکاری و حمایت سپاه نیز یک سالن برای شروع به کار خانه کبدی باوی در اختیار ورزشکاران این رشته ورزشی قرار گیرد تا با دو تخته تاتامی ۱۰۰ تایی این سالن مجهز شود.

آل کثیر بیان کرد: توافق‌های اولیه با «محمد لفیتی» شهردار منطقه چهار اهواز برای در اختیار گذاشتن زمین برای ایجاد یک کمپ ساحلی انجام شد که به محض نهایی شدن مکان آن برای علاقه‌مندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: تحولی که در تجهیز سالن‌های کبدی به تاتامی استاندارد فدراسیون صورت گرفته است، در تاریخ ورزش کبدی بی‌سابقه است؛ لذا این مسئله در ۱۵ سال ورزش کبدی خوزستان برای اولین بار در حال انجام است.

رئیس هیئت کبدی خوزستان از موافقت فدراسیون کشور با برگزاری اردوی تیم ملی ساحلی بانوان در اهواز خبر داد و افزود: پس از موافقت ستاد مبارزه با کرونا با زمان برگزاری اردو، میزبان ملی پوشان در اهواز خواهیم بود.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون کبدی کشور با بیان اینکه تیم‌های ملی کشور ما خود را برای حضور در بازی‌های ساحلی آسیا آماده می‌کنند، اظهار کرد: پس از اردوی تیم ملی بانوان، ملی پوشان کشور ما در بخش آقایان نیز تمرینات آمادگی خود را در خوزستان برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی‌های ساحلی قهرمانی آسیا فروردین‌ماه سال آینده در کشور چین برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار