کد خبر: ۱۴۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
نشست رئیس هیأت کشتی شهرستان های استان آذربایجان شرقی با علیرضا دبیر و با حضور دکتر بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نشست رئیس هیأت کشتی شهرستان‌‌های استان آذربایجان‌شرقی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران با حضور دکتر بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان صبح امروز ‌‌ محل سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی برگزار شد‌.
بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی رمز موفقیت در هر رشته ورزشی را برقراری ارتباط پایدار بین اولیا، ورزشکاران و اعضای هیات برشمرد و ادامه داد: اگر هر رشته‌ای بخواهد پیشرفت کند بایستی بتواند رابطه صمیمانه و تنگاتنگ با ورزشکار و اولیای ورزشکار برقرار کند.
بهتاج ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه ورزشکاران، مربیان و داوران باید اولویت هیات‌های شهرستانی باشد و اگر هر هیاتی افراد لازم برای برگزاری دوره های آموزشی را داشته ما آماده هستیم که دوره مذکور را در شهرستان های متقضی برگزار کنیم.
همچنین در این جلسه روسای هیات‌های ورزشی شهرستان‌ها در خصوص توسعه ورزش کشتی در شهرستان‌ها به بحث و تبادل نظر با رئیس فدراسیون و دکتر بهتاج پرداختند.
در این نشست علیرضا دبیر با تاکید بر اهمیت دریافت کارت شناسایی ویژه مربیان، داوران و ورزشکاران، گفت: کشتی نماد ایران است و ما باید از مسوولین خود بخواهیم که در کنار معرفی پسته، فرش، خاویار که برند‌های ایران در مجامع بین‌المللی هستند، از کشتی که یکی دیگر از برند‌های ایران است، سخن گفته شود.
دبیر با اشاره به اینکه خود او خاک خورده کشتی است از اهمیت آموزش مربیان کشتی سخن گفت و عنوان کرد: کشتی ما روز به روز رو به افول است و می‌بینیم روزگاری قهرمانان بزرگی که از دیار آذربایجان حضور داشتند امروز تعدادشان کمتر شده و این مسئولیت ما و روسای هیات‌ها را به جهت افزایش روحیه و همچنین آموزش اصولی برای ورزشکاران بیشتر می‌کند تا بتوانیم با آموزش اصولی گامی بزرگ در رشد و پرورش کشتی‌گیران داشته باشیم.
انتهای پیام/60017

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار