کد خبر: ۱۴۲۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
نماینده مالک باشگاه تراکتور به اظهارات اخیر مدیرعامل سابق این باشگاه واکنش نشان داد.

بهداد بیات در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اظهارات اخیر محمد علیپور درباره جلساتی که با حضور وی درباره نقل و انتقالات باشگاه تراکتور برگزار شده است، اظهار داشت : قصد پاسخگویی به اظهارات مدیرعامل سابق باشگاه را نداشتم ولی با توجه به اینکه اسم اینجانب را در صحبت های خود آورده اند لازم می دانم نکاتی را در  مورد جلسه ای که عنوان کردند بازگو کنم.

وی افزود: در جلسه ای که با حضور مالک محترم باشگاه ، آقای علیپور ، آقای محرم پور و بنده در مورد نقل و انتقالات باشگاه صورت گرفت، توافقاتی با دستور مالک باشگاه در مورد مبلغ و مدت زمان قرارداد های بازیکنانی که قصد جذب آن ها را داریم صورت پذیرفت که متاسفانه در هیچکدام از قراردادهایی که علیپور با بازیکنان جدید منعقد نمودند صورت نپذیرفت و‌ این سو‌ مدیریت از سمت وی قطعا صدمات جبران ناپذیری را به باشگاه تراکتور وارد خواهد کرد. ضمن اینکه صحبت های وی در مورد اطلاع مالک باشگاه در مورد قرارداد ها کاملا کذب است. 

نماینده مالک باشگاه تراکتور تصریح کرد: ‎اصول مدیریت در همه جای دنیا می گوید مدیر عامل یک مجموعه ، مجری سیاست های کلان مالک و هیت مدیره آن مجموعه است و متفاوت عمل کردن از مصوبات هیت مدیره  باعث غبار آلود شدن فضای کار خواهد شد . اعتقاد دارم انعقاد قرارداد یک ساله و حتی دو ساله در تمام دنیا منسوخ شده است و مالک باشگاه تراکتور چندین سال است این تفکر حرفه ای را به فوتبال ایران آورده است.

بیات ادامه داد: زمانی که کاپیتان های تیم ملی ایران با سال ها تجربه در بالاترین سطح فوتبال دنیا با قراردادی ٣ ساله به تراکتور پیوسته اند بدیهی است که عقد قراردادهای یک ساله و ٢ ساله با بازیکنان دیگر باعث تعجب و ناراحتی مالک محترم باشگاه شده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار