کد خبر: ۱۴۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
گروه استان‌ها- گلستان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار و کشف 20 فقره سرقت کابل های‌ برق در "گنبدکاووس" خبر داد.

سرهنگ "فرزاد تاجره" در گفت ‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل‌های برق در "گنبدکاووس" و بروز مشکل برای شهروندان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: سرانجام پس از چندین روز کار پلیسی و بررسی‌ صحنه های سرقت و با بهره گیری از بانک اطلاعاتی سارقان، ماموران پلیس آگاهی "گنبدکاووس" موفق به شناسایی و دستگیری سارقی سابقه دار شدند.

سرهنگ تاجره گفت: با انتقال متهم دستگیر شده به مقر پلیس آگاهی و تحقیقات فنی صورت گرفته و همچنین قرار گرفتن در برابر مدارک و مستندات پلیس، متهم چاره ای جز اعتراف نداشته و به 20 فقره سرقت کابل های برق اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به بازسازی صحنه های سرقت، تصریح کرد: متهم دارای سابقه کیفری است و تاکنون چندین مرتبه به جرم سرقت روانه زندان شده که مجددا نیز با تشکیل پرونده روانه زندان شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست در صورت اطلاع و یا مشاهده هر گونه موارد مشکوک و مجرمانه موارد را از طریق شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند./


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار