کد خبر: ۱۴۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
گروه استا‌ن‌ها- مسئول سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا ۱۷ کارگاه تولید ماسک در استان راه‌اندازی شده است گفت: از زمان افتتاح این کارگاه‌ها روزانه کارگاه‌ها ۲۹ هزار عدد ماسک توسط فرهنگیان تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، شهاب احمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد نقش بسیج و بسیجیان اظهار داشت: معظم له فرمودند، بسیج سیاسی است اما سیاست‌زده، سیاسی‌کار و جناحی نیست، بسیج متعلق به اخلاق اسلامی است اما ریاکار نیست، بسیج مجاهد است اما بی انضباط و افراطی نیست و عمیقاً متدین و متعبد است اما متحجر و خرافی نیست.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به عدالت آموزشی، افزایش کیفیت مدارس دولتی و مراقبت از آسیب‌های آموزش مجازی تاکید کرده‌اند افزود: در سند تحول آموزش و پرورش اهداف کلان و راهبردهای کلی مشخص شده است که باید بر اساس سیاست‌ها، برنامه اجرایی تنظیم شود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه، از زمان شیوع ویروس کرونا 17 کارگاه تولید ماسک در استان راه‌اندازی شده است، گفت: از زمان افتتاح این کارگاه‌ها روزانه کارگاه‌ها 29 هزار عدد ماسک توسط فرهنگیان تولید می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین بسیج فرهنگیان استان در این مدت در استان 216 هزار و 450  اقلام بهداشتی را تهیه و در بین مردم استان توزیع کردند و نیز ضد عفونی دو هزار و 548 مدرسه و معابر عمومی توسط فرهنگیان بسیجی در این مدت انجام شده است.

احمدی با اشاره به اینکه در ایام کرونا 748 فرهنگی در استان در پویش نذر خون شرکت کرده‌اند، افزود: انجام هفت هزار و 140 مورد اقدامات آموزشی، بهداشتی و نیز تبیین و روشنگری در فضای مجازی از دیگر اقدامات بسیج فرهنگیان آذربایجان‌ غربی بود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان غربی با بیان اینکه در جشنواره ایده‌پردازی 17 هزار ایده برتر از سراسر کشور ارسال شد خاطرنشان کرد: آذربایجان‌ غربی در این جشنواره جز پنج استان برتر کشور در سال تحصیلی گذشته شد.

وی با اشاره به اینکه تبیین گام دوم انقلاب رسالت مهم بسیج دانش آموزی است گفت: در این راستا اقشار 22گانه بسیج باید نقش آفرین بوده و به دنبال مطالبات رهبر انقلاب و اجرای بیانبه گام دوم انقلاب در آموزش باشند.

انتهای پیام/7548/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار