کد خبر: ۱۴۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
در حالی که ایالت های مختلف آمریکا از کالیفرنیا گرفته تا نیویورک محدودیت های جدید کرونایی وضع و کسب و کارها را تعطیل کرده اند، قفسه های فروش دستمال توالت در فروشگاه ها دوباره خالی شده است و مردم برای خرید مایحتاج خود با مشکل روبرو هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که ایالت های مختلف آمریکا از کالیفرنیا گرفته تا نیویورک محدودیت های جدید کرونایی وضع و کسب و کارها را تعطیل کرده اند، قفسه های فروش دستمال توالت در فروشگاه ها دوباره خالی شده است و مردم برای خرید مایحتاج خود با مشکل روبرو هستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

فروشگاه زنجیره ای والمارت روز جمعه اعلام کرد که "در حال مشاهده" عدم موجودی دستمال توالت و مواد شوینده و بهداشتی در برخی از مناطق است چرا که موارد ابتلا به کرونا در اکثر ایالات ها کنترل نشده و رو به افزایش است.

از بعد از ظهر جمعه، 22 ایالت آمریکا محدودیت هایی را برای مهار این ویروس ایجاد کرده اند و این امر منجر به هجوم مجدد مردم برای خرید و محدودیت های خرید در فروشگاه های مختلف از جمله تارگت و کروگر، بزرگترین فروشگاه سوپرمارکت زنجیره ای این کشور، شده است.

به گفته خریداران آمریکایی در شهرهای مختلف، دستمال مرطوب ضد عفونی کننده نایاب شده است و به طور کامل در فروشگاه های تخفیف مانند والمارت و کاستکو فروخته شده است.

در فروشگاه کاستکو در شهر ونکوور ایالت واشنگتن که قوانین جدیدی از جمله ممنوعیت موقت غذا خوردن در داخل رستوران ها و اغذیه فروشی ها وضع شده است، موجودی کالاهایی از قبیل دستمال توالت، حوله کاغذی، دستمال مرطوب، دستکش و گوشت کنسرو به صفر رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ویروس کرونا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار