کد خبر: ۱۴۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
صالح مطرح کرد؛
معاون هماهنگی و برنامه ریزی سازمان مدیریت بحران تهران گفت: تنها راه حل اساسی مواجهه با بیماری کرونا تقویت همبستگی و انسجام محلی -ملی است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، فاطمه صالح  معاون هماهنگی و برنامه ریزی سازمان مدیریت بحران تهران گفت: پژوهش تحلیل دیدگاه حق زندگی شهری و مواجه با بحران ویروس کووید ۱۹، که در شماره پاییز فصلنامه تخصصی «دانش پیشگیری و مدیریت بحران» منتشر شده است، نشان داد که تاثیرات بحران کرونا بر شرایط و کیفیت زیست مردم شهر‌ها به طور کلی شباهت زیادی با هم داشته‌اند، اما به طور خاص تفاوت‌های زیادی میان شرایط زندگی شهری در دنیا وجود دارد که مبتنی بر شرایط موجود و سطح تاب آوری اجتماعی – اقتصادی و مدیریتی شهر‌ها داشته است.

فاطمه صالح افزود: در این فصلنامه همچنین مقاله‌هایی با موضوع شناسایى سبک‌هاى تصمیم گیرى مشتریان ماسک براساس مدل اسپرولز و کندال و مدیریت بحران و کاهش ریسک همه گیرى ویروس کرونا منتشر شده است.

وی گفت: موضوعات دیگری از جمله، کاربرد روش هاى اصلاح شده فازى و FEMA در ارزیابى ریسک تهدیدات انسان ساز در سامانه‌هاى آبى، چارچوب برنامه ریزی سرپناه جمعی موقت پس از سوانح طبیعی، تجزیه و تحلیل لجستیکی راه اندازى نقاهتگاه‌هاى مقابله با ویروس کرونا توسط دانشگاه علوم پزشکى شهید بهشتى و نگاهى بر دسترسى به اطلاعات از دید ذى نفعان مدیریت سوانح طبیعى در ایران... در این فصلنامه منتشر شده است.

صالح عنوان کرد: شماره و دوره این فصلنامه دوره ۲۳، شماره ۳-شماره پیاپی ۹۱، پاییز ۱۳۹۹ است که اطلاعات کامل مقالات آن در پایگاه اینترنتی نشریه به آدرس dpmk.ir و پرتال سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به آدرس Tdmmo.tehran.ir برای علاقمندان قابل دسترسی است.

معاون هماهنگی و برنامه ریزی سازمان مدیریت بحران تهران گفت: فصلنامه تخصصی «دانش پیشگیری و مدیریت بحران» به صاحب امتیازی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و مدیر مسئولی رضا کرمی محمدی و سردبیری مهدی زارع به صورت فصلنامه منتشر می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار