کد خبر: ۱۴۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶

احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات ضدایرانی فرمانده تروریست‌های آمریکایی سنتکام مبنی بر اینکه کشورمان تهدیدی برای صلح و ثبات منطقه است، گفت: طرح چنین سخنانی صرفا در راستای افزایش فشار بر علیه ایران اسلامی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع ماهیت حضور نظامیان ایالات متحده در منطقه تنش آفرین است، نه کشوری مانند ایران که درصدد ثبات و صلح است.

وی ادامه داد: آمریکایی ها از استقلال ایران در عرصه دفاعی و سیاسی هراس دارند زیرا می دانند کشورهای منطقه نیز متوجه شده‌اند وابستگی نظامی به غربی ها نمی تواند راهکار خوبی برای در قدرت ماندن محسوب شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: به عبارتی آمریکایی ها با تشدید سیاست ایران‌هراسی طی چند وقت گذشته میلیاردها دلار سلاح و تجهیزات نظامی به کشورهای مختلف عربی فروختند اما اکنون که ناتوانی نظامی آنها مشهودتر شده، تلاش می کنند با طرح چنین سخنانی چهره پوشالی خود را حفظ کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همگان به خوبی می دانند همانطور که سیاست فشار حداکثری آمریکا در عرصه اقتصادی علیه ملت ایران با شکست مواجه شده، دسیسه های کاخ سفید در عرصه نظامی نیز صددرصد شکست خورده است./

پایان پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار