کد خبر: ۱۴۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
با پذیرش استعفای امیر اقتناعی از سوی شهردار مشهد، سید مهدی حسینی به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری منصوب شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، امیر اقتناعی مدیرکل سابق روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری در متن استعفای خود به شهردار آورده است از حسن اعتمادتان به اینجانب نهایت تشکر را دارم، چرا که حداقلی ترین دستاورد برای من آشنایی با مدیران باتجربه و بدنه خدوم شهردار بود و توفیق خدمت به مشهدی ها (اعم از زائر و مجاور) در این سنگر که الحق بسیار آموخته و بهره ها بردم.

حتما تصدیق می فرمایید، بنده نیز طول این دوران از هیچ کوششی به حد وضع در راستای تحقق وعده های جریان اصلاح طلبی و پیشبرد برنامه های جنابتان و درنهایت بهبود نمانام مشهد کوتاهی نکرده ام.

اکنون در پی چهاردهمین ماه از حضور در این جایگاه به دلیل مشکلات ناشی از«گرانباری نقش» که فشار زیادی را برای تعادل بخشی میان نقش های اجتماعی و نقش های سازمانی بر اینجانب وارد آورده و در مقام انتخاب همواره ترجیحم بر اولی بوده و می باشد، خواهشمندم بنده را از ادامه مسئولیت اداره کل روابط عمومی و بین الملل معاف فرمایید.

موافقت شهردار با استعفای مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری

محمد رضا کلائی، شهردار مشهد در موافقت با استعفای امیر اقتناعی آورده است، بی شک بسیاری از جوانان هم نسل ما برای پیشبرد امور و خدمت به مردم شهر دوست داشتنی مشهد از خود گذشتگی ها کرده اند که قطعا تاریخ این شهر شریف درباره آن به نیکی قضاوت خواهد کرد.

با درخواست جنابعالی موافقم گرچه انتظار دارم به عنوان مشاور در خدمت اهداف مدیریت شهری باشید، مجموعه روابط عمومی نشان داده است مشهد، قلب ایران است و این گواهی بر پایان ناپذیر بودن تلاش خستگی ناپذیر آنها خواهد بود.

انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل

همچنین شهردار مشهد در حکمی سید مهدی حسینی را به سمت سرپرست سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد منصوب کرد. حسینی پیش از این به عنوان معاون اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشغول فعالیت بود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار