کد خبر: ۱۴۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
مرحله دوم انتخابات تعیین نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات فردا برگزار و نماینده مدیران مسئول با رای اکثریت آن‌ها انتخاب می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مطابق برنامه اعلام شده و بر اساس تبصره 1 ماده 33 آیین نامه اجرایی قانون مطبوعات، مرحله دوم انتخابات تعیین نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات، فردا، سه‌شنبه، 4 آذرماه 99 از ساعت 10 صبح تا 16 برگزار و نماینده مدیران مسئول با رای اکثریت آن‌ها انتخاب می‌شود.

سید علاالدین ظهوریان؛ دبیر این هیات، در این باره اظهار کرد: طبق نظر هیئت سه نفره موضوع تبصره 4 ماده 10 قانون مطبوعات، در مرحله دوم انتخابات، همه نامزدهایی که در مرحله اول شرکت داشته‌اند امکان حضور خواهند داشت که تا این لحظه 43 نفر از 116 داوطلب مرحله اول با ثبت انصراف در سامانه جامع رسانه های کشور، به صورت رسمی از ادامه رقابت انصراف داده اند و 73 نامزد در فهرست داوطلبان نمایندگی مدیران مسئول حضور دارند.

ظهوریان اظهار امیدواری کرد همه مدیران مسئول محترم که صلاحیت‌شان برای شرکت در انتخابات بر اساس تبصره 4 ماده 33 آیین نامه اجرایی قانون مطبوعات احراز و نام آن‌ها در فهرست اعلام شده است از این فرصت استفاده کنند و در انتخاب نماینده خود در هیئت نظارت بر مطبوعات سهیم باشند.

بنابر اعلام دبیرخانه هیئت نظارت بر مطبوعات، در مرحله دوم انتخابات نیز همچون مرحله نخست، نامزدها در صورت تمایل می‌توانند تا پایان وقت اداری روز قبل از برگزاری (ساعت 14:30 روز دوشنبه 3 آذرماه 1399) انصراف خود را به صورت رسمی اعلام کنند.

گفتنی است، با توجه الکترونیکی بودن تمام مراحل انتخابات، ثبت انصراف نامزدها صرفاً در سامانه جامع رسانه‌های کشور امکان پذیر است و اعلام انصراف داوطلبان به روش‌های دیگر از قبیل ارائه نامه کتبی یا اظهار در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی موثر واقع نمی‌شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار