کد خبر: ۱۴۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان؛
اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

حقانیت بسیج در رشد و پیشرفت کشور به اثبات رسیده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در تاریخ پنجم آذر سال 1358، مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان در شرایطی که انقلاب شکوهمند اسلامی از هر سو مورد هجمه دشمن قرار گرفته بود، حرکتی آگاهانه در جهت خنثی سازی آن توطئه ها و تدبیری هوشمندانه و دوراندیشانه برای حفظ دستاوردهای انقلاب در آینده بوده است.

هدف از تشکیل بسیج، جذب آموزش، سازماندهی نیروهای مردمی است و اصلی ترین مساله بسیج، بکارگیری نیروهای مردمی در ماموریتهای محوله با توجه به شرایط سنی بسیجیان اعم از دانش آموزی، دانشجویی، کارگری، کارمندی، عشایر و غیره میباشد. تشکیلات بسیج به علت ساخت مردمی از یک طرف و گستردگی آن از طرف دیگر باید طوری تنظیم شود که هم در زمان صلح و هم در زمان جنگ بتواند کارآیی لازم را داشته باشد

واژه بسیجی به موتور محرکی در راه رشد، پیشرفت و نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، الهام بخش نیروهای مخلص و ولایی کشور است که در تمامی عرصه ها از تولید گرفته تا خدمات؛ حراست از کشور در مقابل دشمنان و بدخواهان این ملت؛ حضور در عرصه های علمی، فنی و دستیابی به علوم روز و... حقانیت آن به اثبات رسیده است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن سی و پنجمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به همه راست قامتان بسیجی، بخصوص دلاورمردان و بسیجیان غیور استان شهیدپرور گلستان، موفقیت روزافزون همه عزیزان را در نیل به آرمانهای متعالی امام راحل (ره) و شهیدان والامقام و اطاعت از منویات گهربار فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنهای عزیز (مدظله العالی) در ظل عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) از خداوند منان خواهان است.

 انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار