کد خبر: ۱۴۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: در قالب ۲ گروه ۱۰ نفره خواهر و برادر از دانش‌ آموزان بسیجی قزوین برگزیده، منتخب و صاحب مدال در لیگ علمی پایای کشور تجلیل می‌شود.

سرهنگ محمد سرباز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با بیان اینکه تجلیل از منتخبان نهایی لیگ علمی پایای کشور یکی از برنامه‌های مهم سازمان بسیج دانش‌آموزان استان در هفته بسیج است اظهار داشت: در این برنامه در قالب 2 گروه 10 نفره خواهر و برادر از دانش‌آموزان بسیجی قزوین برگزیده، منتخب و صاحب مدال در لیگ علمی پایای کشور تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان بسیجی ما در قالب 2 تیم خواهران و برادران در مرحله نهایی لیگ پایا (لیگ علمی پیشگامان ایران اسلامی) برگزیده و صاحب مقام شدند، اضافه کرد: در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ علمی پایا 4 دانش‌آموز خواهر و بردار بسیجی از استان قزوین صاحب یک مدال طلا، یک مدال نقره و 2 مدال برنز شدند.

سرباز ادامه داد: به این ترتیب بسیجیان دانش‌آموز ما در رشته کار‌فرآینی مدال طلا، در رشته علوم پایه و در رشته علوم ریاضی و فنی هم 2 مدال برنز کسب کرده و در سطح کشور واقعاً خوش درخشیدند.

شناسایی دانش‌آموزان متمکن برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان در ادامه از اجرای طرح شناسایی دانش آموزان دارای تمکن مالی برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند خبر داد و گفت: در قالب این طرح قرار است خود دانش‌آموزان برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت حضور پیدا کنند تا مشکل کمبود گوشی هوشمند و تبلت برای دانش‌آموزان محروم در نقاط حاشیه شهر و روستاها برطرف شود.

سرباز افزود: به این ترتیب از دانش آموزانی که در منزلشان گوشی‌های کارکرده دارند که آنها را کنار گذاشته و یا نمی‌خواهند استفاده کنند، تقاضا داریم که این گوشی‌های هوشمند را در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت بگذارند. ضمن اینکه دانش‌آموزهای متمکنی که گوشی اضافه ندارند، می‌‌توانند به هر میزان پای کار بیایند و به دانش‌آموزان نیازمند کمک مالی کنند تا بتوانیم دانش‌آموزان محروم شناسایی‌شده را تحت پوشش آموزش مجازی در این روزهای کرونایی قرار دهیم.

وی ادامه داد: همچنین در چارچوب برنامه‌های هفته بسیج جلسه هماهنگی و راهبری انجام کمک‌های مؤمنانه را با حضور اعضای ستاد کمک مؤمنانه بسیج دانش‌آموزی از جمله اداره کل آموزش و پرورش، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در محل این اداره کل برگزار خواهیم کرد تا آخرین راهکارها برای حل مشکلات دانش‌آموزان نیازمند را بررسی کنیم.

انتهای پیام/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار