کد خبر: ۱۴۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
گروه خبری تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل این خبرگزاری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، گروه خبری تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس با حضور محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش و پیام تیرانداز مدیرعامل این خبرگزاری افتتاح شد.

اما چرا این موضوع اهمیت دارد؟ ما به رسانه و خبرگزاری به عنوان یک مدرسه نگاه می‌کنیم زیرا کار رسانه از جنس تربیت انسان است و از سوی دیگر آموزش و پرورش نیروهای انسانی یک جامعه زیربنایی‌ترین فعالیت و پرسودترین سرمایه‌گذاری معنوی در جامعه است.

 آموزش و تربیت محدود به مدرسه و دانشگاه نیست، اما مهمترین ارکان آموزشی در کنار خانواده‌ها همین دو نهاد هستند؛ بر همین اساس روش‌ها و شیوه‌های تعلیم و تربیت با هدف انبیا در پرورش انسان‌ها که اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی‌ باید متناسب باشد.

یکی از کلان‌پروژه‌های رسانه‌ای موسسه فرهنگی فارس در حوزه خبر، روایت، آموزش نیروی انسانی و حتی مرکز نوآوری، موضوع تعلیم و تربیت است؛ تاکنون حوزه آموزش و پرورش در خبرگزاری فارس زیر مجموعه گروه جامعه قرار داشته است و به عنوان یکی از زیر گروه ها مانند سایر حوزه ها فعالیت می کرد اما با توجه به اهمیت حوزه تعلیم و تربیت و نقش آن در پیشرفت کشور و ساختن آینده جامعه، برای اولین در بین تمام خبرگزاری کشور(به جز خبرگزاری پانا که وابسته به آموزش و پرورش است)، گروه خبری تعلیم و تربیت از مهدکودک تا دانشگاه، هم راستا با گروهای خبری ذکر شده، ایجاد شده است.

گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس با حضور تیم کارشناسی مجرب از اساتید برجسته تعلیم و تربیت، متخصصان، کارشناسان و خبرنگاران خبره در اتاق فکر آن، در نظر دارد تا با شناسایی چالش های حوزه، بررسی آنها، ارائه راهکار، برجسته سازی نقاط مثبت و کمک به حل نواقص، در مسیر پیشرفت و سربلندی کشور، گام های موثری بردارد.

گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، از مهدکودک تا دوره های عالی آموزش را در برگرفته و خط سیر نظام آموزشی ایران را در مسیر فعالیت خود مورد کاوش، بررسی و تحلیل قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار