کد خبر: ۱۴۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
امام جمعه باقرشهر گفت : اقدامات آتی قرارگاه جهادی و کمکهای مومنانه نیازمند همت مضاعف مسئولین ، همراهی خیرین و مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جلسه بحث و تبادل نظر پیرامون فعالیت‌های قرارگاه جهادی و کمک‌های مومنانه باحضور حجت‌الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک، سرگرد حیدری جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره)، بابایی بخشدار کهریزک، محبی معاون فرهنگی شهرداری باقرشهر، یحیی‌پور شهردار کهریزک، صفری رییس کمیته امداد کهریزک، کلهر رییس شورای بخش کهریزک، پرک عضو شورای اسلامی باقرشهر، هادی‌نژاد رییس شورای اسلامی کهریزک و رحمانی امام‌جماعت مسجد صاحب‌الزمان(عج) در محل دفتر امام‌جمعه بخش کهریزک  برگزاری شد.

 حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا استیری در این نشست گفت: در طول چند ماه گذشته مسئولین در کنار مردم در خصوص کمک های مومنانه حرکتی انقلابی داشتند و مردم بخش کهریزک و باقرشهر هم از این قافله عقب نمانده اند.

 او در ادامه افزود: وجود کرونا فرصتی است که دست نیازمندان جامعه را بگیریم و همانطور که کرونا تهدید است بایستی آنرا با همدلی و وحدت آن را به فرصت تبدیل کنیم تا از آزمون بزرگی که در آن قرار داریم سربلند بیرون بیاییم.

امام جمعه باقرشهر گفت: محوریت این جلسه در خصوص تشدید کمکهای مومنانه است و بایستی با تشکیل قرارگاه جهادی بتوانیم نقاط ضعف قبلی را پوشش بدهیم و بسته ها و کمکهای بصورت هدفمند تهیه بشود.

امین بابایی بخشدار کهریزک در این جلسه با تبریک هفته بسیج گفت: قرارگاه جهادی در زمینه های مختلف مثل سلامت، کمکهای مومنانه و ... میتواند شکل بگیرد و انشالله با پیگیری مجدانه مسیولین و همراهی تمامی خیرین و مردم بتوانیم نقش پررنگ و پرمهری در رفع نیازهای هموطنان داشته باشیم.

بابایی افزود: خیزش عمومی و حرکت انقلابی مردم در کنار مسئولین همیشه پررنگ بوده است و همه دستگاه‌ها با ظرفیت خودشان پای کار آمده اند و انشالله در ادامه بتوانیم با شناسایی نیازمندان و تهیه بانک اطلاعاتی بتوانیم با قوت بیشتری آنرا ادامه بدهیم.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار