کد خبر: ۱۴۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: با توجه به اوج گیری دوباره کرونا در موج سوم، بنیاد مستضعفان آمادگی دارد تا با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا، امکانات دراختیار خود را برای اسکان و تامین غذای گرم مدافعان سلامت تا پایان مبارزه با کرونا، بکار گیرد.

به گزارش برنا؛ سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان با اعلام این خبر گفت: بنیاد مستضعفان از ابتدای شیوع کرونا در کشور به واسطه امکانات دراختیارش، خدماتی را برای تامین محل اسکان پزشکان، پرستاران و کادر درمان بیمارستان های درگیر مبارزه با کرونا، ارائه داد و علاوه بر امکان اسکان شبانه روزی، طبخ و توزیع غذای گرم کادر درمان را نیز برای برخی از بیمارستان های درگیر، فراهم کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: در حال حاضر نیز با توجه به درگیری کشور با موج سوم شیوع ویروس کرونا، بنیاد مستضعفان آماده ارائه هرگونه خدمات اسکان و همچنین تامین غذای گرم و میان وعده کادر زحمت کش درمان و مدافعان سلامت در تهران و برخی از شهرها است.

او ادامه داد: بر همین اساس بنیاد مستضعفان آمادگی دارد تا با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا، امکانات دراختیار خود را برای اسکان و تامین غذای گرم مدافعان سلامت تا پایان مبارزه با کرونا، بکار گیرد.

اسکان مدافعان سلامت و کادر درمان و همچنین تامین غذای گرم بیمارستان های درگیر کرونا، در کنار در اختیار قرار دادن 24 دستگاه آمبولانس، از جمله نخستین اقدامات بنیاد مستضعفان در روزهای اول شیوع کرونا بود که علاوه بر ارائه این خدمات به کادر درمان، طی 9 ماه گذشته بیش از 2500 میلیارد تومان نیز به صورت نقدی برای حمایت از اقشار ضعیف و آسیب دیده از کرونا در کشور از سوی این بنیاد تخصیص داده شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار