کد خبر: ۱۴۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) با اشاره به اینکه بسیج تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند،گفت: امام (ره) بسیج را به‌عنوان یک شجره طیبه در روح، قلب و ذهن نه تنها ملت ایران بلکه ملت‌های دیگر نهادینه کرد.

خبرگزاری فارس ـ لشکر سلیمانی‌ها؛ ویژه‌نامه هفته بزرگداشت بسیج: مرتضی خسروانی در گفتگو با فارس، ضمن تبریک روز و هفته بسیج اظهار داشت: به دنبال فرمایشات حضرت امام (ره)،  نیز رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، بسیج را به تکامل رساند و بسیج همواره با ولایتمداری و درایت و فداکاری مومنانه و همچنین اخلاص در کار و تلاش همه تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند.

وی با اشاره به اینکه آرایش سازمانی بسیج بر اساس شرایطی که در کشور اتفاق افتاده، رقم می‌خورد، افزود: هنگام بروز سیل و زلزله و یا  شرایط خاص، بسیج خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد و مفتخر است که گوش به فرمان ولایت قدم بردارد و با کار خالصانه و توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار ادامه دهنده راه شهدا باشد و به موفقیت برسد.

خسروانی با اشاره به اینکه همواره و در همه ادوار تاریخ، بسیج کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است، گفت: خدمتی که بسیج به مردم ارائه می‌کند در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و محرومیت‌زدایی است که کارنامه درخشانی از آن موجود است.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) تفکر بسیجی را عمل جهادی و انقلابی دانست و گفت: بسیج همواره با تکیه بر تفکر جهادی و انقلابی خود بر مشکلات فائق آمده و امروز هم در شرایط خاص کرونا که مردم نیاز به حمایت های مختلفی از جمله کمک‌های معیشتی و امنیتی دارند و تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای که علیه ملت ما روا داشته شده، به این مشکلات دامن زده است، بسیج در کنار مردم است و با توزیع کمک های مومنانه، غربالگری بیماران، ساخت و ساز منزل محرومان، تولید محتوا در فضای مجازی، نظارت بر بازار و همراهی با دستگاه‌های مختلف، برگزاری تورهای سلامت، خدمات متفاوتی را متناسب با شرایط روز به مردم عرضه می‌کند.

وی افزود: هفته بسیج نه آغاز و نه پایان این اقدامات نیست بلکه مصداقی از نمایش حضور توسط بسیجیان در هر جایی است که به آنها نیاز باشد.

خسروانی در این باره اظهار داشت: بسیج همواره حضوری مجاهدانه و مجدانه در همه عرصه‌ها دارد و خود را در همه برهه‌های تاریخ ثابت کرده است.

وی افزود: سپاه ناحیه احمدبن موسی نیز با ۱۹۲ عنوان برنامه با محوریت محله و در قالب بلوک های محله محور اتفاقات مختلفی را رقم زده است.

این فرمانده سپاه از کلنگ‌زنی دهکده اقتصاد مقاومتی و اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی در این راستا خبر داد و تاکید کرد: همچین تشکیل گروه‌های مختلف در فضای مجازی تحت عنوان بصیرت افزایی و مسابقات کتابخوانی جهت توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی، برگزاری پویش های مختلفی همچون "من ماسک می‌زنم"، جمع آوری کمک برای خرید تبلت و موبایل برای دانش‌آموزان محروم، راه‌اندازی گذرگاه ایثار برای نیازمندان  و توزیع پنج هزار بسته معیشتی میان محرومین و اهدا به آنها با نهایت احترام، همچنین تهیه لوازم التحریر و کفش برای دانش‌آموزان نیازمند، تهیه سی سری جهیزیه برای زوج‌های جوان، جمع‌آوری ۵۰ دستگاه بخاری و وسایل وسایل گرمایشی برای محرومان و همچنین ۱۱۰ مورد لباس گرم و کاپشن، توزیع ۳۳۰ مورد بن کارت خرید با مبالغ مختلف برای افراد ضعیف از نظر درآمد در هفته بسیج به مبلغ دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از جمله اقدامات سپاه ناحیه احمدبن موسی است.

انتهای پیام/ ن

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار