کد خبر: ۱۴۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
رئیس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان هرمزگان، گفت: استان هرمزگان باداشتن 33 مدرسه آموزش ازراه دور، به بیش از دو هزار دانش آموز خدمات آموزشی ارائه می دهد. 

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رامش فرزام امیر ابراهیمی ضمن تبریک سالروز تاسیس مدارس آموزش از راه دور گفت: آموزش از راه دور به عنوان یک  شیوۀ آموزشی برای از میان برداشتن موانع اقلیمی و جغرافیایی، فضاهای آموزشی ، محدودیتهای اقتصادی ، شغلی ، سنی و جنسیتیفراگیران مناسب می باشد.

وی اضافه کرد: این  مدل آموزشی  را می توان بسیار انعطاف پذیر و  جامع و فراگیر دانست که فرایند یادگیری  را با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و از طریقمنابع گوناگون متنوع می سازد به گونه ای که فراگیران امکان انتخاب زمان و مکان آموزش،  قالب و ابزار آموزشی دلخواه و مناسب با نیازها و  شرایط خاص خود را دارا می باشند.

این مقام مسئول افزود: استان هرمزگان باداشتن 33 مدرسه آموزش ازراه دور  و بیش از دو هزار دانش آموز در حال ارائه خدمات آموزشی به متقاضیان تحصیل در این حوزه می باشد.

فرزام امیر ابراهمیمی ادامه داد: از آنجایی که مدارس آموزش از راه دور به سمت آموزش نوین با شیوه های الکترونیکی در حال حرکت می باشند، مدارس آموز از راه دور استان هرمزگان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بالای 95درصد از مدارس این حوزه به آموزش الکترونیکی مجهز گردیده اند و تا پایان نیم سال اول تحصیلی جاری تمامی مدارس آموزش از راه دور ما به سامانه آموزشی الکترونیکی مجهز می گردند.

رئیس اداره مشارکت های مردمی گفت: در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، در جهت جذب حداکثری دانش آموزان بازمانده از تحصیل و دانش آموزان تارک تحصیل از طریق مدارس آموزش از راه دور در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته، با عنوان طرح آشتی با آموزش (آبا) ، خوشبختانه در استان هرمزگان تلاش های بسیار زیادی صورت گرفته است  و هم اکنون با راه اندازی یک کلاس اقماری در شهرستان جاسک ، حوزه جانوری، ما توانسته ایم دانش آموزان لازم التعلیم این منطقه را به  چرخه آموزش برگردانیم.

فرزام امیر ابراهمیمی بیان داشت: از آنجایی که 5 مدرسه از مدارس آموزش از راه دور  ما در جهت اجرای طرح  آبا و راه اندازی کلاس های اقماری در روستاهای دارای تارک تحصیل و بازمانده اعلام آمادگی نمودند ؛برای اجرای کامل  این طرح و جذب حداکثری تمامی این دانش آموزان نیازمند حمایت و یاری خیران نیک اندیش می باشیم که به مانند همیشه ، ما را در امر آموزش و برگرداندن دانش آموزان  بازمانده از تحصیل به چرخه تعلیم و تربیت  یاری رسانند.

این مسئول خاطر نشان کرد: اینجانب  برخود  فرض می دانم 6 آذرماه سالروزتاسیس  مدارس آموزش ازراه دور راتبریک  و تهنیت گفته و برای کلیه همکاران عزیزم دراین مدارس آرزوی موفقیت می نمایم  و از موسسین گرانقدر مدارس این حوزه که یاریگر ما بوده اند تقدیر و تشکر می کنم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار