کد خبر: ۱۴۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶
مجمع نمایندگان طلاب حوزه :
قم- مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه اعلام کردند: حرامیان صهیونیزم بدانند به زودی جهانیان شاهد شعله‌های آتش انتقام در حیفا خواهند بود و اسرائیل در آتش مقاومت محو خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پی ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده، دانشمند صنایع دفاعی ایران اسلامی پیامی صادر کرد که بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتا بل أحیاء عند ربهم یرزقون

ملت بزرگ ایران اسلامی بار دیگر در پی از دست دادن مجاهدی از رادمردان و هم سنگران شهید سلیمانی، دانشمند صنایع دفاعی و مغز متفکر فنون نظامی دکتر محسن فخری زاده داغدار و غرق در عزا شد. شخصیتی که مستقیم توسط موساد و صهیونیزم‌ها بارها و بارها تهدید شده بود، امروز ناجوانمردانه توسط بدطینتان ناپاک به شهادت رسید و به سایر شهیدان هسته‌ای واصل گردید؛ گرچه راه او و یارانش هرگز متوقف نخواهد شد و قطرات خونش هر کدام نهالی در مسیر توسعه دفاعی به ثمر خواهد نشست؛ اما سیه رویان صهیونیزم و استکبار جهانی و مزدوران و جیره خواران آنان قطعاً روی آسایش و آرامش نخواهند دید.

ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر فرمانده کل قوا و رهبر حکیم نظام اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، اطمینان می‌دهیم که نیروهای مقاومت اعم از نظامی و انتظامی و امنیتی پاسخی از جنس پاسخ به عین الاسد به لانه عنکبوتی اسرائیل خواهند داد.

حرامیان صهیونیزم بدانند به زودی جهانیان شاهد شعله‌های آتش انتقام در حیفا خواهند بود و اسرائیل در آتش مقاومت محو خواهد شد.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار