کد خبر: ۱۴۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶
سرهنگ «حسین زارع کمالی» خبر داد؛
جانشین سپاه الغدیر یزد با بیان این که در راستای دومین کنگره ملی شهدای دارالعباده ۸۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در این استان توزیع می‌شود، گفت: تاکنون ۱۰۰ هزار بسته معیشتی، فرهنگی و بهداشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در سطح استان یزد توزیع شده است.

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «حسین زارع کمالی» در حاشیه سومین مرحله رزمایش سراسری کمک مومنانه که در قالب طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» برگزار شد، با بیان این‌که در سومین مرحله رزمایش سراسری کمک مومنانه بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی، بهداشتی و فرهنگی بین جامعه هدف در استان یزدتوزیع می‌شود، اظهار کرد: بسته‌های معیشتی تهیه شده با محوریت ۸۲۰ پایگاه مقاومت بسیج در سطح استان توزیع می‌شوند.

وی با اشاره به مشارکت مطلوب خیرین یزدی در امر تهیه بسته‌های معیشتی، افزود: تاکنون بیش از ۸۰ هزار بسته معیشتی، فرهنگی و بهداشتی در استان توزیع شده است.

جانشین سپاه الغدیر یزد با بیان این‌که سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در این استان با محوریت دومین کنگره ملی شهدای دارالعباده برگزار شده است، گفت: در راستای برگزاری این کنگره نیز ۴۰ هزار بسته معیشتی و ۴۰ هزار بسته بهداشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا  توزیع می‌شود.

سرهنگ زارع کمالی تدوین ۴۰ برنامه شاخص ویژه کنگره ملی شهدای استان را از جمله اقدامات حائز اهمیت در خصوص بزرگداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس در دارالعباده یزد دانست و بیان کرد: تأمین ۷۶ سری جهیزیه برای نوعروسان از دیگر اقدامات انجام شده در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه استان یزد است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این اقدامات در راستای مهار ویروس کرونا، کاهش بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها و در نهایت قطع زنجیره کرونا در حال انجام است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار