کد خبر: ۱۴۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
معرفی خودرو؛
هایپر کوپه Naran V۸ چهار نفره با ۱۰۶۲ اسب بخار قدرت خودرویی فوق العاده جذاب است که فقط ۴۹ عدد از آن ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هایپر کوپه Naran V۸ خودرویی فوق العاده جذاب است که فقط ۴۹ عدد از آن ساخته می‌شود. هدف از ساخت آن طراحی یک ماشین هایپر فوق العاده با حجم کم و با قدرت فوق العاده دیوانه وار است.

Naran یک موتور ۵.۰ لیتری V۸ بنزینی سوز دارد که در جلوی راننده قرار گرفته است. سازنده  این خودرو می‌گوید این موتور یک ساخته سفارشی از Racing Dynamics است و با کمک دو توربوشارژری که دارد، ادعا می‌شود ۱۰۶۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. یک سیستم چهار چرخ متحرک، نیرو را به جلو و عقب می‌فرستد. ناران می‌گوید که این ماشین در عرض سه ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

قدرت، تنها تمرکز برای Naran نیست. این خودرو به دنبال ارائه تجربه‌ای به سبک GT۳ برای راننده و سرنشینان است و یک سیستم تعلیق استخوان مضاعف با استفاده از موتور اسپرت با قابلیت تنظیم همه چیز قسمت عمده آن است. این خودرو مجهز به فرمان الکتریکی نیست و   توسط یک فرمان هیدرولیک مخصوص کنترل می‌شود و ترمز‌های سرامیکی کربنی کار‌ها را کنترل می‌کنند. 

معرفی هایپر کوپه Naran V۸ چهار نفره با ۱۰۶۲ اسب بخار قدرت

در مجموع، این‌ موارد ادعا‌های بزرگی برای ایجاد یک استارتاپ کاملاً جدید است، اما این شرکت تجربه استفاده از آن را دارد. طراح اصلی Jowyn Wong، همان شخص مسئول Apollo IE و De Tomaso P۷۲ است. از نظر مکانیکی، مهندسی EY۳ تمام قطعات را گرد هم آورده است و دانیل منس، که در زمینه ثبت رکورد Nio EP۹ کار کرده، بر همه چیز نظارت می‌کند.

معرفی هایپر کوپه Naran V۸ چهار نفره با ۱۰۶۲ اسب بخار قدرت

 Naran فقط یک اتومبیل مسابقه نمی‌سازد بلکه خودرویی لوکس با طیف وسیعی از سفارشی سازی است. اطلاعیه مطبوعاتی ناران جزئیاتی را بیان نمی‌کند، اما این شرکت می‌گوید که هر ۴۹ خودروی تولیدی متناسب با سلیقه خریداران خواهد بود. در آن نام سفارشی برای هر اتومبیل وجود دارد، به همین دلیل است که در حال حاضر آن را به سادگی Naran می‌شناسند.

معرفی هایپر کوپه Naran V۸ چهار نفره با ۱۰۶۲ اسب بخار قدرت

 ناران کار‌ها را کمی متفاوت انجام می‌دهد. از جمله اینکه، این شرکت در حال حاضر دارای یک اتومبیل استودیویی واقعی است و برخلاف رندر‌هایی که اغلب از استارت آپ‌ها می‌بینیم و برنامه‌ها برای اولین بار رسمی در اوایل سال آینده آماده شده اند. هیچ اشاره‌ای به قیمت نشده است، اما اگر خودرو به تمام معیار‌های توصیف شده در اینجا برسد، می‌دانید که ارزان نخواهد بود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار