کد خبر: ۱۴۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس:
کرج - نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس با بیان اینکه اقدام کینه‌توزانه صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نمی‌مانند، گفت: دشمنان با ترور شهید فخری‌زاده نمی‌توانند مانع پیشرفت ایران شوند.

علی حدادی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به ترور دانشمند هسته‌ای ایران به دست عوامل صهیونیستی اظهار کرد: صهیونیست‌ها با ترور شهید فخری‌زاده عمق کینه خود از ملت ایران را نشان دادند و نمایان شد که ادعاهای انسان‌دوستانه غربی‌ها دروغی بیش نیست.

وی با بیان اینکه این اقدام کینه‌توزانه صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند، تصریح کرد: دشمنان ملت ایران باید بدانند که با چنین اقدامات خبیثانه‌ای نمی‌توانند مانع پیشرفت ایران اسلامی شوند و جوانان برومند این کشور راه شهدای هسته‌ای را به خوبی ادامه خواهند داد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس خاطرنشان کرد: اقدامات جنایت‌کارانه صهیونیست‌ها به سرکردگی آمریکا نشان داد که تعامل با دشمن اشتباهی محض است و منجر به ضربه خوردن منافع ملی می‌شود.

ایستادگی و مقاومت ملت ایران دشمن را عصبانی کرده است

وی ادامه داد: استکبار جهانی همه ابزار خود را به کار می‌برد تا سد راه پیشرفت جهان اسلام شود و در این راه هیچ روش ناجوانمردانه‌ای فروگذار نیست.

حدادی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت ملت ایران دشمن را عصبانی کرده است، گفت: به طور قطع این مقاومت در نهایت به شکست دشمنان منتهی خواهد شد، چراکه این وعده الهی است.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در پایان متذکر شد: بی‌شک از خون این شهید بزرگوار جوانه‌هایی خواهند رویید که در نهایت منجر به نابودی رژیم غاصب صهیونیستی شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار