کد خبر: ۱۴۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱
فارس نوشت: رهبر حزب وطن ترکیه با محکوم کردم اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور شهید فخری‌زاده گفت که مرحوم فخری‌زاده شهید همه ماست.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دوگو پرینچک» رهبر حزب وطن ترکیه در بیانیه‌ای اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور شهید «محسن فخری زاده» را محکوم کرد.

وی در پیام توییتری خود با انتشار بیانیه حزب وطن ترکیه نوشت: «مرحوم فخری زاده شهید همه ماست. ما در صفی واحد با کشور برادر، ایران هستیم. ترور گرگان وحشی اما رو به موت آمریکا و اسرائیل را تقبیح و محکوم می‌کنیم.»

رهبر حزب وطن ترکیه بیانیه این حزب را منتشر کرد که به شرح زیر می‌باشد:

«با قلبی از غم و اندوه خبر شهادت آقای محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع کشور برادر جمهوری اسلامی ایران را دریافت کردیم.

این جنایت یک اقدام تروریستی است که منعکس کننده درماندگی اسرائیل و امپریالیسم رو به افول آمریکایی در غرب آسیا، قفقاز و هر نقطه‌ای از جهان است. ما این اقدام تروریستی را به شدت محکوم می‌کنیم.

آقای محسن فخری زاده، شهید همه ما هستند. مبارزه‌ای که ایشان با از جان گذشتگی در برابر امپریالیسم آمریکایی و تروریسم اسرائیلی در پیش گرفتند برای همه ما الگو و سرمشق است.

به نمایندگی از ملت ترکیه و حزب وطن، خود را در غم ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران شریک دانسته و این واقعه را تسلیت عرض می‌کنیم.»

311311

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار