کد خبر: ۱۴۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در قزوین با بیان این که در هفته جاری هم استانی ها به ادارات، مراجعه نکنند، عنوان کرد: در این هفته ادارات تعطیل هستند و تنها برخی از ادارات با ۱۰ درصد ظرفیت به منظور پشتیبانی از امور مربوط مقابله با کرونا و همچنین موارد ضروری فعال هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی، جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در قزوین امروز (شنبه) در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار داشت : هموطنان تخلفات بهداشتی را در زمینه کرونا به شماره تلفن های های ۱۴۱، ۱۲۴ و ۱۹۰ اطلاع دهند تا برخوردها و رسیدگی های لازم انجام شود، همچنین شماره ۱۱۱ مرکز سامد پاسخگوی سوالات هم استانی ها در زمینه های مختلف است.

وی با بیان این که در هفته جاری هم استانی ها به ادارات، مراجعه نکنند، عنوان کرد: در این هفته ادارات تعطیل هستند و تنها برخی از ادارات با ۱۰ درصد ظرفیت به منظور پشتیبانی از امور مربوط مقابله با کرونا و همچنین موارد ضروری فعال هستند.

حبیبی در مورد لزوم نظارت بر پایانه های مسافربری گفت: پایانه های مسافربری باید به صورت کامل کنترل شوند و در صورت مشاهده موارد تخلف در بار اول شرکت مربوطه تذکر دریافت کند و در صورت تکرار تخلف در مرحله بعدی نیز پروانه شرکت مسافربری لغو شود.

وی افزود: به دلیل این که برخی از اتوبوس ها در خارج از ترمینال مسافر سوار می کنند، پلیس راه موظف است که در ادامه مسیر اتوبوس ها را کنترل کند تا حد مجاز ظرفیت رعایت شود.

 فرمانده ستاد مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: فعالیت مساجد همچنان در این هفته تعطیل است موارد اندکی تخلف در این زمینه بود که تذکرات لازم داده شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار