کد خبر: ۱۴۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴
نایب رییس کمیسیون حقوقی مجلس؛
بهارستان- نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از مسئولان امنیتی کشور افزود: نباید به این سادگی یک چهره ملی را از دست بدهیم، باید از این چهره‌های ارزشمند محافظت کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن نوروزی از بررسی ابعاد ترور شهید «محسن فخری زاده» در مجلس شورای اسلامی خبر داد و ضمن انتقاد از مسئولان امنیتی کشور افزود: نباید به این سادگی یک چهره ملی را از دست بدهیم، باید از این چهره‌های ارزشمند محافظت کنیم.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تشریح جزئیات حادثه ترور شهید «فخری زاده» گفت: در این حادثه ابتدا خودرو منفجر می‌شود، سپس رگبار به شهید می‌بندند و پس از انتقال وی به بیمارستان خودرو آتش می‌گیرد.

وی از مسئولین امنیتی کشور خواست، در این شرایط حساس طوری عمل کنند، که شاهد چنین حوادثی نباشیم و ضمن انتقاد از دولت برای تعویض جاسوس اسرائیلی گفت: بازدید از مراکز هسته‌ای ما و نیز رفت و آمد در کشور ما طوری بوده است، که به اطلاعات دانشمندان هسته‌ای ما دسترسی پیدا کرده اند.

نوروزی افزود: نتانیاهو دو سال قبل گفته بود، که ما فخری زاده را می‌شناسیم و مصاحبه‌های آنها نشان دهنده خوشحالی از ترور این دانشمندان هسته‌ای است.

وی به مسئولین امر اخطار داد که بیش از پیش مراقب چهره‌های ارزشمند کشور باشند و گفت: ما پاسخ این اقدام را خواهیم داد و در برابر جنایات اسراییل خونخوار هیچ گاه سکوت نخواهیم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار