کد خبر: ۱۴۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان گفت: طبق بخشنامه اعلام شده حضور کارکنان در شهرهای دارای وضعیت قرمز استان با نظر مدیر دستگاه اجرایی به کمتر از یک سوم کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سمانه شاددل اظهار داشت: این محدودیت در صورتی از سوی مدیر دستگاههای اجرایی استان در هفته جاری اعمال می شود که خللی در ارائه خدمات ضروری به شهروندان ایجاد نشود.

وی اضافه کرد: با کاهش حضور کارمندان در ادارات و انجام دورکاری ها،  نباید تراکم و تجمعی از سوی مراجعه کنندگان در دستگاه های اجرایی استان رخ دهد و در واقع اداره ای در شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی تعطیل نمی شود.

این مسؤول ادامه داد: طی هفته جاری به دستگاه های اجرایی استان تاکید شده است تا حد امکان خدمات غیر ضرور شهروندان را به هفته های آینده موکول کنند تا خدمات رسانی به نحو مطلوبی انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان اداری و استخدامی کشور و استانداری ها بر اجرای این بخشنامه نظارت جدی دارند، اظهار داشت: طبق سامانه ثبت حضور کارکنان با توجه به مفاد یاد شده و حتی دریافت  گزارش های مردمی این مهم رصد و مورد پیگیری قرار می گیرد.

شاددل خاطرنشان کرد: طبق اقدامات انجام گرفته مدیران دستگاههای اجرایی استان نسبت به اجرای این بخشنامه طی هفته جاری توجیه شدند تا موارد یاد شده به نحو مطلوبی پیاده سازی شود.

به گزارش ایرنا، طبق اعلام رییس سازمان اداری  و استخدامی  کشور حضور کارکنان اداره‌های مناطق با وضعیت قرمز در هفته جاری به حداقل می رسد.

جمشید انصاری در این ارتباط گفت که این بخشنامه، با توجه به ضرورت کاهش ترددهای درون‌شهری و تراکم مسافر در وسایل نقلیه عمومی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران مقرر کردند مقامات مسئول دستگاه‌های اجرایی با توجه به اختیار پیش‌بینی‌شده در مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر برنامه‌ریزی برای انجام فعالیت‌ها با حضور حداکثر یک سوم کارکنان در اداره‌ها در وضعیت قرمز، نسبت به کاهش حضور کارکنان در هفته جاری به کمترین میزان ممکن اقدام کنند و صرفاً کارکنانی که با تشخیص بالاترین مقام مسئول هر دستگاه ضرورت حضور آنان احراز می‌شود در اداره‌ها حاضر و سایر کارکنان تعطیل شوند.

 به گفته این مسوول در این بخشنامه تصریح شده است که این ابلاغیه صرفاً در خصوص مناطق با وضعیت  «قرمز»  لازم الاجرا بوده و درخصوص مناطق با وضعیت  «زرد»  و  «نارنجی»  براساس نصاب‌های اعلام شده در بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۲۷‌/۰۸‌/۱۳۹۹ این سازمان در خصوص نحوه حضور کارکنان و فعالیت ادارات، اقدام خواهد شد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار