کد خبر: ۱۴۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز در شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران تشییع و تدفین شد.

فضای شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران رنگ و بوی شهادت گرفت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز در شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران تشییع و تدفین شد.

«نادر جعفر یوسفی» مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران نیز در ابتدای این مراسم با عرض خیرمقدم به مدعوین و مسئولین استان، وجود و حضور این شهدای گمنام را در این مکان صنعتی باعث افزایش روحیه جهادی و انگیزه دو چندان برای تولید بیشتر با حضور قدرتمندانه در سنگر اقتصادی خوزستان و کشور دانست.

سید «عبدالنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز که به عنوان سخنران در این مراسم معنوی و ارزشی، حضور داشت، گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دوران دفاع مقدس را از ضروریات امروز جامعه دانست و آن را برای نسل جوان امروز ترویج فرهنگ ایثار و جهاد قلمداد کرد.

مراسم خاکسپاری این شهدای گرانقدر با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید «عبدالنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و جمع کثیر دیگری از مدیران، مسئولین و کارکنان شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران برگزار و سپس شهدای گمنام در یادمان این شرکت به آغوش خاک سپرده شدند.

شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران یکی از مکان های صنعتی و تولیدی خوزستان و کشور است که در طول هشت سال دفاع مقدس بارها مورد حمله و اصابت ترکش و موشک های رژیم بعث عراق قرار گرفت.

وجود ۵۸ شهید گرانقدر این شرکت نشان از حضور مستمر، جهادی و انقلابی این مجموعه هم به صورت مستقیم در جبهه جنگ و هم به صورت پشتیبانی از رزمندگان اسلام داشته و دارد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار