کد خبر: ۱۴۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
عیسی فرهادی گفت: قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا با محوریت پیشگیری و مهار ویروس کرونا با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی و پلیس اماکن در شهرستان تهران با جدیت اجرا می‌شود و اجرای این طرح نقش اساسی در پیشگیری از ویروس کرونا خواهد داشت.

به گزارش برنا؛  عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران صبح امروز در نشستی اظهار کرد: با همکاری اصناف، بازاریان، کسبه، مردم و اکیپ‌های بهداشتی و نظارتی اصناف و اماکن، مراکز غیر ضروری در سطح شهرستان تعطیل شدند و در هفته اول همکاری بسیاری خوب مردم را در سطح شهر تهران شاهد بودیم.

او ضمن تقدیر و تشکر از همکاری رضایت‌بخش همشهریان برای اجرای طرح محدودیت‌ها، گفت : کسبه، صاحبان مشاغل و اصناف علی‌رغم متحمل شدن ضرر و زیان اقتصادی، به خاطر تأمین سلامت مردم فعالیت خود را در زمان اعمال محدودیت‌ها تعطیل کردند و همکاری خوبی با اجرای طرح جامع مقابله با کرونا داشتند که جای تقدیر و سپاسگزاری فراوان از عموم مردم شریف شهرستان تهران از جمله صاحبان مشاغل است.

فرماندار تهران بیان کرد: اکیپ‌های بهداشتی و نظارتی در شهرستان برای اجرای طرح محدودیت‌های جدید کرونایی به طور مستمر ادامه داشته و طبق گزارش ناظران و بازرسان این طرح تقریباً تمامی صنوف مشمول طرح با رعایت و توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا همچون گذشته ایفای نقش کردند.

فرهادی قطع زنجیره ویروس کرونا را نیازمند همکاری همه‌جانبه اقشار مختلف مردم عنوان کرد و افزود: علاوه بر اجرای طرح محدودیت‌های جدید، مردم همچنان باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

او یادآور شد: همچنین لازم است از مشارکت مؤثر نیروهای انتظامی، دستگاه ‌قضایی، کادر درمانی، دستگاه‌های امدادی و اصحاب رسانه علی‌الخصوص رسانه ملی که از ساعت صفر بامداد روز شنبه اول آذرماه با حضور مستقیم در میدان، موجبات آغاز موفق اجرای این طرح جدید را فراهم آورده‌اند سپاسگزاری و تقدیر به ‌عمل آید.

معاون استاندار تهران در پایان عنوان کرد: قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا با محوریت پیشگیری و مهار ویروس کرونا با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی و پلیس اماکن در شهرستان تهران با جدیت اجرا می‌شود و اجرای این طرح نقش اساسی در پیشگیری از ویروس کرونا خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار