کد خبر: ۱۴۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
گروه استان ها- فارس- تولیت آستان مقدس حرم مطهر "سید علاء الدین حسین" (ع) گفت: خلافکاران و کسانی که به دنبال اخلال در نظم عمومی جامعه هستند، باید احساس ناامنی کنند و در مقابل پلیس جرأت دست به اسلحه بردن نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین "سید محی الدین طاهری" در مراسم تشییع شهیدان والامقام "بهرام مکرمی" و "پوریا قاسمی" در مجتمع شهید فعال شیراز، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مأموران پلیس فارس، گفت: مأموران نیروی انتظامی جان شیرین خود را برای حفظ و ارتقاء امنیت مردم در طبق اخلاص می گذارند.

وی ادامه داد: اگر در حین خدمت به مردم و در لباس دفاع از امنیت جامعه مرگ به سراغ انسان بیاید، بسیار ارزشمند است و اگر چنانچه بالاتر از آن یعنی توفیق شهادت نصیب شود که ارزش آن چند برابر خواهد شد.

تولیت آستان مقدس حرم مطهر "سید علاء الدین حسین" (ع)، گفت: خلافکاران و کسانی که به دنبال اخلال در نظم عمومی جامعه هستند، باید احساس ناامنی کنند و در مقابل پلیس جرأت دست به اسلحه بردن نداشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی جان خود را برای حفظ نظم و امنیت در جامعه تقدیم می کنند ولی نباید اجازه دهیم خون این عزیزان پایمال شود.

وی با بیان اینکه در حکومت اسلامی جایی برای گردنکشی وجود ندارد، افزود: از مسئولان مربوطه تقاضا داریم به شدت با اینگونه موارد برخورد کنند تا دیگر بار شاهد وقوع این حوادث نباشیم.$


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار