کد خبر: ۱۴۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
معرفی خودرو؛
زیبایی بی ام و x7 این است که دارای یک کابین محکم و همچنین بسیاری از امکانات لوکس و فناوری کمک راننده است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  ، بی ام و قصد دارد خودرو X۷ را مجدد طراحی کند و اکنون با این طراحی جدید در دسترس است. سازنده این خودرو قصد دارد نسل جدیدی از شاسی بلند را آماده ‌کند، اما در اصل این طرح یک فیس لیفت است که براساس آنچه تاکنون دیده ایم، می‌تواند پیشرفت‌های چشمگیری در تصویر ایجاد کند.

در واقع، تجدیدنظر‌هایی در طراحی این خودرو به خصوص در قسمت جلویی انجام خواهد شد. اولین عکس‌های جاسوسی نشان داده اند که تغییرات این خودرو عمده خواهند بود. بی ام و X۷ بزرگترین خودرو تجاری این برند است و سطح چشمگیری از تغییرات و شگرفی را به ارمغان می‌آورد.

در این خودرو فوق العاده، گزینه‌های عالی موتور توربوشارژ قرار دارد. در حالی که گیربکس شش سرعته استاندارد با داشتن ۳۳۵ اسب بخار قدرت کاملاً مناسب است. برای به دست آوردن پیشرانه با بیشترین بازده نیاز به سفارش Alpina XB۷ است که تقریباً دو برابر مدل پایه هزینه دارد.

دانستنی هایی از بی ام و x7 با امکاناتی جذاب و دیدنی

هنوز هم، زیبایی بی ام و بزرگ این است که دارای یک کابین محکم و همچنین بسیاری از امکانات لوکس و فناوری کمک راننده است. اگرچه فضای داخلی آن کوچکتر از نمای خارجی آن است و صندلی‌های عقب برقی آن عملکرد کندی دارند، X۷ ۲۰۲۱ ​​بالاترین امتیازات را در بین شاسی بلندهای پیشرفته کسب می‌کند.

دانستنی هایی از بی ام و x7 با امکاناتی جذاب و دیدنی

طراحی جلوی X7 از نو بوده و مدل لوکسی را به وجود آورده است. چراغ های اصلی در مقایسه با X7 که امروز نیز در نمایشگاه های BMW موجود است، درست در زیر کاپوت قرار می گیرند.  ممکن است یک نوار LED نازک برای چراغ های روشنایی روز وجود داشته باشد که توسط خود پنجره مشبک جدا شود. طراحی مشابه این چراغ ها احتمالاً در X8 نیز وجود داشته باشد.

دانستنی هایی از بی ام و x7 با امکاناتی جذاب و دیدنی

در پشت، تغییرات کمتری قابل توجه خواهد بود، انتظار می رود مهمترین آنها یک نوار LED جدید باشد که چراغ های عقب را بهم متصل کند.  می تواند در طراحی گرافیک داخلی تجدید نظر شده باشد و این موارد تقریباً همه مواردی است که تاکنون از عکس های جاسوسی مشاهده شده است. 

دانستنی هایی از بی ام و x7 با امکاناتی جذاب و دیدنی

گفتنی است که  X7 تجدید نظر شده به طراحی غول پیکر M3 / M4 نمی رسد. بدیهی است که این شاسی بلند در حال حاضر دارای مشبک های بزرگ  است اما با توجه به عکس های جاسوسی، تاکنون BMW اندازه را برای لیفت صورت بدون تغییر حفظ خواهد کرد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار