کد خبر: ۱۴۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، گفت : با اجرای طرح نجات در شهرستان اسلامشهر، ۹۸ فروشنده و قاچاقاچی به همراه ۳۷ کیلوگرم انواع موادمخدر و تعدادی سلاح سرد دستگیر شدند.

سرهنگ مهدی کرمی فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: در راستای تدابیر سردار فرماندهی انتظامی غرب استان تهران و با اجرای طرح نجات برخورد با قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر در سطح اسلامشهر تشدید یافته است.

وی گفت: در راستای اجرایی شدن طرح نجات پس از انجام اقدامات شناسایی و تشکیل پرونده برای فروشندگان موادمخدر و اخذ مجوزهای لازم قضایی در طی ۴۸ ساعت گذشته با انجام یک عملیات منسجم و هماهنگ توسط مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان تعداد ۹۸ نفر توزیع‌کننده و فروشنده موادمخدر دستگیر شدند که در بین آن‌ها دو نفر قاچاقچی عمده وجود دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر بیان کرد: با اجرای این طرح بالغ بر ۳۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی از این فروشندگان و توزیع‌کنندگان به همراه تعداد زیادی لوازم توزیع و انواع سلاح سرد و تعداد ۷ دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.

کرمی با هشدار به عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر، خاطرنشان کرد: به فروشندگان و افرادی که می‌خواهند به واسطه فروش مواد مخدر برای خود کسب و کار راه انداخته و اقدام به سودآوری برای خود و از بین بردن سرمایه‌های مادی و معنوی کشور و آسیب زدن به جوانان این سرزمین کنند، هشدار می‌دهم که بدانند افراد گرفتارشده در دام اعتیاد به واسطه این فروشندگان همچون فرزندان و اعضای خانواده خود آن‌ها هستند و باید از آن‌ها مراقبت و حفاظت شود،  ضمن اینکه برخورد نیروی انتظامی با این فروشندگان و توزیع‌کنندکان برابر قانون بسیار سخت و قاطعانه‌تر خواهد بود.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱/م/س

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار