کد خبر: ۱۴۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
گروه استان ها- رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق سابقه دار محتویات داخل خودرو و کشف 100 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" گفت: پرونده ای با موضوع سرقت داخل خودرو به دادخواهی یک شهروند خانم به پایگاه چهارم پلیس آگاهی واصل و برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت داخل خودرو پلیس آگاهی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه از شاکی تحقیقات به عمل آمده که بیان داشته خودروی پرایدم را نبش خیابان رازانی پارک و در زمان مراجعت، متوجه شدم یک جوان در حال سرقت لوازم خودروام است با مشاهده من لوازم داخل داشبورد و ضبط خودرو که ارزشی در حدود 3 میلیون تومان داشت را برداشته و متواری می شود.

سرهنگ مجیدی افزود: با ثبت اظهارت شاکی کارآگاهان تحقیقات خود را معطوف به کشف و پیجویی جرم کرده و پس از بازدید میدانی صحنه سرقت مشخص می شود سرقت توسط یکی از مجرمان حرفه ای و سابقه دار به نام "مصطفی" صورت گرفته است.

با شناسایی مجرم کارآگاهان با بهره گیری از شیوهای نوین کشف جرم موفق می شوند، مخفیگاه "مصطفی" که یکی از سارقان سابقه دار در زمینه سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو بود را شناسایی کنند و با هماهنگی مقام قضائی و در عملیاتی پلیسی و غافلگیرانه در منزلش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می شود.

این مقام انتظامی گفت: "مصطفی" پس از دستگیری به جرم خود معترف و اظهار داشت که علاوه بر سرقت از شاکی یک صد فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو دیگر نیز انجام داده و اموال را به صورت دست فروشی به رهگذران به فروش رسانده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با اعتراف صریح "مصطفی" به بزه انتسابی و شناسایی سایر شکات مشخص شد ارزش ریالی مجموع سرقت ها بیش از 200 میلیون تومان است که برابر دستور مقام محترم قضائی متهم روانه زندان شد.$


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار