کد خبر: ۱۴۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
فرماندار سقز گفت: ادارات سقز از جمله شهرداری، نبایستی پایگاه فردی و گروهی سیاسی باشد، امروز عده‌ای در مجموعه بزرگ شهرداری مشغول جنگ نیابتی هستند و اگر زمانی فردی مدیر بوده و الان مدیر نیست بایستی مثل سابق برای خدمت به شهروندان و خدمت در مجموعه تلاش کند و از تخریب دوری کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، کامیل کریمیان در نشست هم‌اندیشی با رئیس، اعضای شورا و سرپرست شهرداری و نیروهای این نهاد اظهار داشت: خانواده بزرگ شهرداری از بدو تولد تا فوت به شهروندان خدمات ارائه می‌کنند.

فرماندار سقز گفت: شورا و شهرداری دو نهاد مردمی برخواسته از تفکر جمعی هستند که برای خدمت به مردم تاسیس شده‌اند و بایستی برای شفافیت در خدمات رسانی، از این نهاد، اتاق شیشه‌ای درست کنند.

وی افزود: شورا، مجموعه‌ای تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر هستند که بایستی با همفکری و همدلی مجموعه بزرگ شهرداری را یاری دهند.

فرماندار سقز با بیان اینکه همه را نباید با یک چوب زد، ادامه داد: قطعا در مجموعه بزرگی چون شهرداری که با مسائل مالی و اقتصاد روبروست، خطاهایی سر می‌زند ولی بیش از 95 درصد از نیروهای شهرداری افراد سالم هستند و افرادی که اشتباهی از آنان سرزده است باید جواب اشتباه خود را بدهند.

وی با بیان اینکه شهروندانی با حضور در شهرداری به نیروهای این نهاد توهین کرد‌ه‌اند، از شهرداری خواست تا از طریق قانون برخورد کند و ادامه داد: شهروندان حق مطالبه‌گری دارند ولی آنان توضیح بخواهند و توهین نکنند.

کریمیان با تقدیر از دستگاه‌های امنیتی شهرستان سقز در برخورد با فساد اداری، مالی و اخلاقی عنوان کرد: فساد نزدیکترین چیز به یک شخص است و مردم از برخورد با فساد به جد استقبال می‌کنند و هر اندازه در برخورد با فساد قاطع باشیم شهروندان بیشتر اعتماد می‌کنند.

فرماندار سقز با بیان اینکه ادارات شهرستان سقز از جمله شهرداری، نبایستی پایگاه فردی و گروهی سیاسی باشد، ادامه داد: امروز عده‌ای در مجموعه بزرگ شهرداری مشغول جنگ نیابتی هستند و اگر زمانی فردی مدیر بوده و الان مدیر نیست بایستی مثل سابق برای خدمت به شهروندان و خدمت در مجموعه تلاش کند و از تخریب دوری کند.

وی بر توجه به قانون و ضابطه‌مداری به جای رابطه‌مداری، صیانت و حراست از اموال شهرداری، حراست از مدیران و کارکنان شهرداری، اعتمادسازی دوباره در شهرداری، ارائه خدمات صادقانه به مردم، توجه به کار جمعی، استفاده از توان نیروها و بدنه کاشناسی برای مسئولیت‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۴

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار