کد خبر: ۱۴۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد احتمالا در بهمن ماه با پیک بزرگتری مواجه شویم در این صورت مصیبت‌های امروز ۲ برابر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرزین رضاعی شامگاه امروز در دیدار مدیرکل بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با استاندار کردستان با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی از اول آذر امسال در استان اظهار کرد: این طرح یک طرح محله‌محور است  و هدف آن شناسایی سریع و درمان بیماران به روش علمی بر اساس پروتکل های بهداشتی است.

وی اذعان کرد: اگر مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را نادیده بگیرند و نسبت به آن بی‌تفاوت باشند بی‌تردید با بحران جدی‌تری مواجه خواهیم شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد احتمالا در بهمن ماه با پیک بزرگتری مواجه شویم در این صورت مصیبت‌های امروز ۲ برابر خواهد شد.

وی آموزش و آگاهی‌بخشی به مردم را ضروری برشمرد و گفت: مردم باید بدانند بهترین راه درمان و مقابله با ویروس کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی است.

به گفته رضاعی، طرح محله‌محور شهید سلیمانی با مشارکت و همکاری سپاه، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، مجموعه فرمانداری ها در حال انجام است.

مراکز درمانی ۱۶ ساعته به مردم خدمات رسانی می‌کنند تا نیاز مردم به بیمارستان‌ها کاهش یابد.

سامانه ۳۰۴۰ وزارت بهداشت آماده پاسخگویی به مشکلات مردم است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵ ‌

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار