کد خبر: ۱۴۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، قاسم جان‌بابایی معاون درمان وزیر بهداشت امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان الیگودرز (لرستان) اظهار کرد: تست‌های سریع آنتی‌ژن  کرونا تولید داخل هستند و به مراکز بهداشت تحویل داده شدند.

وی اظهار داشت: این کیت ها به اندازه  کافی در اختیار استان ها قرار خواهد گرفت تا برای بیمارانی که در بخش سرپایی و مراکز بهداشت مشکوک به کرونا هستند، مورد استفاده قرار گیرند. با این اقدام، روند بیماریابی تسریع می‌شود.

معاون درمان وزیر بهداشت در بخش دیگری از صحبتش در خصوص کمبود نیرو در بیمارستان الیگودرز توضیح داد: دولت امسال کار ویژه ای انجام داده و بیشترین توجه به حوزه سلامت را در بخش استخدامی‌ها متمرکز کرده است.

جان‌بابایی گفت: علاوه بر استخدام‌های گذشته، به تازگی مجوز به‌کارگیری ۳۰ هزار نفر در بخش درمان کشور صادر شده که با آن علاوه بر استخدامی های جدید؛ نیروهای طرحی و قراردادی نیز تعیین تکلیف می شوند.

وی در خصوص نبود جراح قلب در بیمارستان الیگودرز نیز گفت: این مهم از طریق معاونت آموزشی وزارت بهداشت؛ درمان و آموزش پزشکی دنبال می‌شود تا با جذب متخصص؛ علاوه بر فعال شدن بخش جراحی قلب باز؛ آنژیوگرافی این مرکز درمانی نیز راه اندازی شود.

بازدید از بیمارستان‌های ازنا و بروجرد از دیگر برنامه های اعلام‌شده سفر جان‌بابایی به لرستان بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار