کد خبر: ۱۴۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی اینستاگرامی به مناسبت روز بیمه نوشت: افزایش سطح شناخت و آگاهی مردم از بیمه و نیز توسعه کمی و کیفی خدمات بیمه ای، بویژه توجه به بیمه های زندگی نقش مهمی در افزایش ضریب نفوذ بیمه دارد. گسترش بیمه های خصوصی، توسعه شبکه فروش و ارزیابان خسارت ، ارتقای توان کارشناسی و علمی فعالین صنعت بیمه و تکیه بر فناوری های نوین ، موتور توسعه این صنعت بوده و خواهد بود. امیدوارم ، با فراهم شدن زمینه فعالیت گسترده بین المللی صنعت بیمه کشورمان، شاهد توسعه بیشتر آن، خصوصا در بخش بیمه اتکایی باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی اینستاگرامی به مناسبت روز بیمه نوشت: افزایش سطح شناخت و آگاهی مردم از بیمه و نیز توسعه کمی و کیفی خدمات بیمه ای، بویژه توجه به بیمه های زندگی نقش مهمی در افزایش ضریب نفوذ بیمه دارد.

به گزارش انتخاب، رئیس کل بانک مرکزی در صفحه شخصی خود نوشت: ۱۳ آذر ، « روز بیمه» ، مناسبت خوبی است برای طرح اهمیت بیمه در زندگی آحاد مردم و فعالین اقتصادی و تقدیر از تلاشگران این صنعت بزرگ. اینجانب که ۱۵سال، یعنی بیش از ثلث فعالیت بیمه در بعد از انقلاب اسلامی ، افتخار مسؤلیت صنعت بیمه کشور را داشتم و از نزدیک درجریان زحمات و تلاشهای مدیران، کارشناسان و سایر فعالین آن بودم، این روز را به همه عزیزان تبریک میگویم.

وی در ادامه نوشت: افزایش سطح شناخت و آگاهی مردم از بیمه و نیز توسعه کمی و کیفی خدمات بیمه ای، بویژه توجه به بیمه های زندگی نقش مهمی در افزایش ضریب نفوذ بیمه دارد.

وی افزود: گسترش بیمه های خصوصی، توسعه شبکه فروش و ارزیابان خسارت ، ارتقای توان کارشناسی و علمی فعالین صنعت بیمه و تکیه بر فناوری های نوین ، موتور توسعه این صنعت بوده و خواهد بود. امیدوارم ، با فراهم شدن زمینه فعالیت گسترده بین المللی صنعت بیمه کشورمان، شاهد توسعه بیشتر آن، خصوصا در بخش بیمه اتکایی باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار