کد خبر: ۱۴۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
گروه استان‌ها- بی‌تدبیری مسئولان شهری خسارت زیادی به ۱۲ خودور سواری شهروندان سنندجی وارد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، دیوار محوطه بهشت محمدی سنندج با قدمتی بیش از 50 سال، مشرف بر جاده کمربندی این شهر عصر روز گذشته فرو ریخت و بر اثر این ریزش 12 خودرو سواری خسارت دید.

بر اساس گفته کارشناسان حوزه شهری، عدم رعایت نکات فنی در ساخت و بی‌توجهی مسئولان شهری به وضعیت دیوار و خالی شدن زیر دیوار بر اثر تعریض خیابان از دلایل این ریزش بوده است.

12 راننده خسارت‌دیده از این حادثه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مسئولان شهری سنندج درخواست داشتند که خسارتشان را پرداخت کنند.

مرتضی سنندجی رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با ابراز تاسف از اینکه زمانی‌ که این خیابان را تعریض کرده، زیر پی دیوار بهشت محمدی خالی شده و اکنون تخریب شد اظهار داشت: فروریختن دیوار بهشت محمدی موجب خسارت به 12 خودرو سواری شده اما خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشت.

وی وعده پرداخت خسارت وارد شده به خودروهای سواری از محل بیمه شهری داد و گفت: امیدوارم بتوانیم خسارت این 12 خودرو سواری را از این محل پرداخت کنیم.

حال از شهردار و مسئولان شهرداری و اعضای به ‌نام شورای شهر سنندج که نظارتی بر عملکرد مدیران شهری ندارند سؤال اینجا است اگر خدایی نکرده در حین ریزش دیوار در این محوطه یا داخل خودروها شهروندی حضور داشت و جانش را از دست می‌داد، آن وقت چه کسی پاسخ‌گوی جان این انسان‌ها بود؟ لطفاً بیشتر از این با جان و مال مردم بازی نکنید؛ البته باید یادآور شد بنا به سوابق و شناختی که از مدیران داشته که پس از وقوع هر حادثه‌ای سر و کله‌اشان پیدا می‌شود از فردا یا شایدم همین امروز تدابیر برای بازسازی و یا اصلاح این محوطه آغاز و مانور رسانه‌ای به راه انداخته می‌شود. همان ضرب‌المثل "نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب".

در ادامه ویدئویی از بی‌تدبیری مسئولان شهری سنندج را ببینید.

انتهای پیام/481/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار