کد خبر: ۱۴۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه خبری المیادین گزارش داد، ایلی کوهن، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در سخنانی، به نقش این رژیم در ترور شهید فخری زاده اعتراف کرد.

او در سخنانی مدعی شد: ما فخری زاده را شناسایی کردیم و او را تحت تعقیب قرار دادیم و متوجه شدیم او در پروژه‌ای فعالیت می‌کند که خاورمیانه و تمامی جهان را به خطر می‌اندازد.

او همچنین در ادبیات تهدید آمیز گفت: معتقدم دانشمندان اتمی ایران خواب راحتی نخواهند داشت. آن‌ها می‌دانند آنچه این هفته به وقوع پیوست، می‌تواند برای تک تک آن‌ها رخ دهد.

ایلی کوهن در ادامه مدعی شد: برای ما آشکار است که ایران به تلاش خود برای دستیابی به قدرت هسته‌ای ادامه می‌دهد و اسرائیل هرگز چنین اجازه‌ای را نخواهد داد.

گفتنی است روز چهارشنبه نیز شبکه خبری سی ان ان به نقل از یک مقام ارشد دولت آمریکا اعلام کرده بود که اسرائیل در پشت عملیات ترور شهید محسن فخری زاده بوده است.

این مقام عالی رتبه دولت آمریکا که سی ان ان نامی از او نبرده بود، به این شبکه خبری گفت: در گذشته اسرائیل اطلاعات هدف‌ها و عملیات مخفی خود را قبل از انجام با آمریکا در میان می‌گذاشت. او البته مشخص نکرد آیا در مورد ترور شهید فخری زاده نیز چنین اقدام مشابهی صورت گرفته است یا خبر.

سی ان ان همچنین اعلام کرد این مقام عالی رتبه دولت آمریکا هیچ جزئیاتی از اینکه آیا دولت ترامپ از این عملیات مطع بوده یا خیر سخن نگفت.

عناصر تروریستی عصر جمعه هفتم آذرماه سال جاری با کمین در مسیر خودروی حامل شهید «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در یک عملیات انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار